close
تبلیغات در اینترنت
شایعات بورس
اخرین اخبار عمومی , بورس ,اقتصادی و مالی
شنیده های مهم و موثر بر بازار 97/3/9
چهارشنبه 09 خرداد 1397 ساعت 9:55 | نویسنده : فاطمه رضایت-حسین قدیمی/تعداد بازدید : 195

برای یک خرید و فروش مطمئن و ایمن به گروه vip ما با سابقه چند ساله در تلگرام بپوندید>>برای پیوستن به گروه ما با شماره 09351307055 در تلگرام در ارتباط باشیدهزینه ماهانه 70 هزار تومان سه ماهه 180


روی لینک کلیک کنید و به کانال ما بپیوندید>>>https://t.me/donyabourse



سود تقسیمی مجامع امروز


مجمع دتولید  200  ریال تقسیم کرد

مجمع کلوند  110 ریال  تقسیم کرد

مجمع دلر 460  ریال  تقسیم کرد


لازما

شنیده هایی مبنی بر افزایش سرمایه سنگین لازما از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به گوش می رسد

كسرا 

 

شنيده ها حاكى از عرضه اوليه يكى از زيرمجموعه هاي شركت سراميك صنعتى اردكان بنام شركت مهندسى معدنى زرين پودر نوين در فرابورس بگوش ميرسد .

 

 گروه لاستیک

شنیده هایی مبنی بر افزایش با اهمیت نرخ فروش در بازار تایر به گوش می رسد

هرمز

 

شنیده ها از قطعی شدن ادغام  صبا فولاد خلیج فارس در  فولاد هرمزگان حکایت دارد 

فلات 


شنیده شده شرکت در حال مذاکره برای فروش شرکت سیمان طبس می باشد/افتتاح کک سازی طبس دیگر شنیده مهم شرکت هست که میتواند در رونده سودسازی شرکت افزایش قابل توجهی داشته باشد.

کفرا

 شنیده هایی به گوش می رسد مبنی بر اینکه کفرا برای سال 97 می تواند تا 120 تومان سود داشته باشد.همچنین شنیده ها حاکی از آن دارد که فاز اول پروژه توسعه ای کفرا در نیمه اول سال راه اندازی خواهد شد

 

 

نرخ خوراک پتروشیمیها

زمزمه_کاهش نرخ خوراک گاز پتروشیمی ها تا  سطح  8.5 سنت  شنیده می شود ولی این خبرهنوز تایید و یا رد نشده است..
مس

کلاهی گفت: افزایش تقاضا برای خرید مس از ۲ هزار تن به ۲۰ هزار تن در هفته نشان از تلاش افراد برای حفظ سرمایه دارد. وی با اشاره به مشکلات سامانه نیما، گفت: متوسط نرخ ارز وارداتی برای مواد اولیه حدود ۵ هزار تومان است، که به طور کامل نیاز متقاضیان و واردکنندگان مواد اولیه را تأمین نمی‌کند و در صورت ادامه این روند شاهد کاهش صادرات خواهیم بود به دلیل اینکه تناسبی میان نرخ ارز بازار و سامانه نیما وجود ندارد. وی ادامه داد: بنده به عنوان یک تولید کننده از ۳۶ تقاضا برای دریافت ارز دولتی، بانک تنها با ۸ مورد آن موافقت کرده است که این می‌تواند جریان تولید را با اختلال مواجه کند.

 

خودرو

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: وزارت صنعت با نگاه حمایت از تولید داخل اعتقاد داشتند که طرح ساماندهی بازار خودروهای وارداتی انجام نشود بهتر است اما این طرح در نشست کمیسیون بررسی و به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود. 

 

فولاد

مهدی کرباسیان - رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران -  اخیرا بر ضرورت افزایش تعرفه واردات فولاد تاکید کرده بود. گفته می شود پیشنهاد افزایش تعرفه واردات فولاد در حال بررسی است.

 

بانکی

"کوثر" و "حکمت"دو موسسه و بانک نظامی هستند که اخیرا خبرهایی در مورد تمام شدن بحث ادغام آنها منتشر شده، اما مورد تایید هیچ یک از مراجع ذیربط نیست.

 

شاپرک

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با تکذیب صدور بخشنامه محدودیت تراکنش USSD توسط بانک مرکزی گفت: برخی بانک ها با تصمیم خود اقداماتی را انجام داده اند که ارتباطی به بانک مرکزی و شاپرک ندارد. 

 

دلار

رئیس جمهور شب گذشته در دیدار با فعالان اقتصادی، یک بار دیگر موضع دولت مبنی بر ماندگاری بر روی نرخ ۴۲۰۰تومانی را یادآوری کرد و گفت که خیال فعالان اقتصادی از تسویه وام‌ها با این نرخ راحت باشد.  یعنی وام‌گیرندگان ارزی باید مطمئن باشند که نرخی ارزی که باید تسویه کنند، حداکثر ۴۴۵۲ تومان خواهد بود و رقمی بالاتر از آن را نمی‌توان متصور بود.

 

سیمان

مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر در ارزیابی وضعیت شرکت‌های سیمانی با توجه به نوسان نرخ ارز و تک نرخی شدن دلار گفت: افزایش قیمت دلار به نفع شرکت‌های سیمانی بوده و چشم‌اندازسودآوری این شرکت‌ها را به نسبت سال گذشته بهبود بخشیده است. محمدعلی‌ بُد در این باره گفت: افزایش نرخ ارز صادرات سیمان را به دلایلی همچون تفاوت بالای ارز ورودی و خروجی در صنعت سیمان و هزینه یک دلاری برای تولید سیمان در مقابل درآمدزایی بیش از ۳۰ دلاری آن به‌همراه نرخ ۲۵ تا ۲۶ دلاری  کلینکر سیمان،  توجیه‌پذیر کرده و چنانچه به‌واسطه تحریم‌ها، مشکلی درحرکت کشتی‌ها رخ ندهد، افزایش قیمت دلاربه نفع صادرات صنعت سیمان است. بُد خاطرنشان کرد: به طور کلی، شرکت ها از نظر صادرات وضعیت بهتری نسبت به سال گذشته دارند، در شمال کشور و با توجه به احداث راه آهن گرجستان، تقاضای خوبی‌ به‌وجود آمده ضمن آنکه با توجه به تغییر دولت و دیدگاه‌های بسیار توسعه طلبانه رییس جمهور جدید ازبکستان با درخواست بالایی برای صادرات سیمان به ازبکستان مواجه شده‌ایم و در جنوب کشورنیز با توجه به اینکه چین واحدهای کوچک آلاینده خود را تعطیل کرده با کاهش تولید، قیمت‌ها افزایش یافته است. 

 

پتروشیمی

معاون اول رئیس جمهوری، اقتصاد کشور به‌ویژه صنعت نفت را هدف اصلی دشمنان برای اعمال فشار به ایران عنوان کرد و گفت: در مقطع کنونی نیاز جدی داریم که ارز حاصل از فروش محصولات پتروشیمی به چرخه اقتصاد کشور وارد شود. 

 

بیمه

آمار عملکردی صنعت بیمه در سال 96 نشان می دهد ، 61 میلیون بیمه نامه طی مدت مورد اشاره صادر شده که 42 میلیون بیمه نامه صادره در رشته شخص ثالث و حوادث راننده بوده است. / بیمه نامه ها نسبت به سال قبل 12 درصد رشد را تجربه کرده اند و48 میلیون فقره خسارت پرداخت شده که 70 درصد مربوط به رشته ثالث و درمان بوده است./ زنگ خطر وابستگی صنعت بیمه به فروش ثالث تا جائی به صدا در آمده که در صورتیکه مجوز فروش ثالث از بسیاری شرکتهای بیمه گرفته شود در معرض ورشکستگی قرار می گیرند.

 

متانول

قیمت متانول پتروشیمی شیراز در هفته جاری و در بازار ایران 2 هزارو 50 تومان در هر کیلو گزارش شده است. در بازارهای آسیایی نیز قیمت متانول در هفته جاری حدودا 410 دلار به صورت سی اف آر چین گزارش شده است.

 

برجام

لهستان خرید پلی اولفین از ایران را به دلیل تحریم آمریکا متوقف کرد.

 

شیر

معاون وزیر جهاد کشاورزی از پیشنهاد نرخ خرید تضمینی جدید برای شیرخام از دامداران خبر داد و گفت: به زودی نرخ جدید در ستاد تنظیم بازار به تصویب رسیده و ابلاغ می‌شود.


روی لینک کلیک کنید و به کانال ما بپیوندید>>>https://t.me/donyabourse



|
|
|


مطالب مرتبط با این پست





می توانید دیدگاه خود را بنویسید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

 
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری :
رمز عبور :

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *کد امنیتیبارگزاری مجدد
نظر سنجی

آیا از عملکرد وبلاگ راضی هستید؟



خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

دیگر موارد
http://s8.picofile.com/file/8319429626/300_250_gif.mp4.html
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1127

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 0


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 710
:: باردید دیروز : 332
:: بازدید کلی : 320,644

جاوا اسكریپت

جلوگیری از کپی کردن مطالب