loading...
خبر صبحگاهی بازار
فاطمه رضایت-حسین قدیمی بازدید : 789 یکشنبه 02 مهر 1396 نظرات (0)

خدارو شکر میکنیم که طی چند سالی در زمینه بورس به شما عزیزان خدمات میدیم اکثر نمادهای معرفی شده ما به نتیجه مطلوب رسیدند/شما هم به ما بپیوندید تا با هم به سود مطلوب و معقول برسیم /برای عضویت ویژه با هزینه ماهانه 50 با با آیدی @tsetm_bourse یا شماره 09351307055 در تلگرام ارتباط داشته باشید نمادهای مستعد رشد در کلیت بازار در سایت و گروه ویژه تلگرام معرفی میشوند/برای پیوستن به گروه و استفاده از ویژه های سایت روی لینک خرید اشتراک کلیک کنید>>خرید اشتراک ویژه سایت 

 

لینک کانال ما در تلگرام>>https://t.me/donyabourse

 

نرخ خوراک پتروشیمی ها

گفته می شود نرخ ارز خوراک برای شرکت های پتروشیمی که محصولات خود را در بورس عرضه می کنند، از این پس به همان نسبت با ارز مبادله ای تعیین خواهد شد.در واقع شرکت هایی که محصولات خود را در بورس کالای ایران عرضه نمی کنند و اقدام به فروش محصولات در خارج از بورس کرده و یا کالاهای خود را صادر می کنند، نرخ ارز خوراکشان به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.


کروی

مدیرعامل هلدینگ توسعه معادن روی ایران از رکورد شکنی تولید شمش روی در هلدینگ توسعه معادن روی ایران خبر داد و گفت: با تلاش و همت مجموعه دست اندرکاران هلدینگ توسعه معادن روی ایران اعم از کارگران، تکنیسین ها و سطوح مختلف مدیران در شرکت های تولیدی زیر مجموعه هلدینگ، افتخار دارد ثبت رکورد تولید بالغ بر 8198 تن شمش روی در شهریور ماه سال جاری را اعلام کند.به گزارش روابط عمومی هلدینگ توسعه معادن  روی ایران، اردشیر سعد محمدی در ادامه دستیابی به این رکورد را بی سابقه عنوان کرد و افزود:  لازم به ذکر است در مقایسه با آمار تولید ماهانه تجمیعی هلدینگ، دستیابی به این حجم از تولید، طی 60 ماه گذشته سابقه نداشته است.


هپکو_فاذر

پرداخت یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکتهای هپکو و آذر آب اراک/نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه پرداخت حدود یک هزار میلیارد ریال تسهیلات طرح رونق تولید به 2 شرکت هپکو و آذر آب اراک فراهم شد


بمیلا

شنیده ها حاکی از تولید محصول جدید از قراضه های ضایعاتی در شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد در نماد «بمیلا» است. اجرای طرح اسلج از شهریور95 در «بمیلا» محمد صادق چیت ساز عضو هیئت مدیره شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد در خصوص تولید محصول جدید.

خودرو

 ایران خودرو در شهریور 1290 میلیارد تومان فروش داشته که گروه پژو با 758 و گروه سمند با 172 میلیارد تومان بیشترین سهم را در سبد فروش ایران خودرو داشتند.فروش نیمه نخست سال ایران خودرو 9505 میلیارد تومان


وگستر

سهام مدیریتی گسترش سرمایه گذاری ایرانیان به روی میز فروش می رود، ابتدا شاهد عرضه ۴٢.١۵ درصد از سهام گسترش سرمایه گذاری ایرانیان توسط تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو با قیمت پایه هر سهم ٢٧٠ تومان در تاریخ هجدهم مهرماه به صورت یکجا و نقد خواهیم بود.

سپس در همان روز بلوک ٢۶.٣٧ درصدی از سهام این شرکت توسط ترنیان سهم با همان قیمت پایه ٢٧٠ تومان به صورت نقد عرضه خواهد شد.بدین ترتیب، شاهد عرضه ۶٨.۵ درصدی از سهام گسترش سرمایه گذاری ایرانیان یعنی سهام مدیریتی این شرکت خواهیم بود.


شپترو
شرکت پتروشیمی آبادان قصد دارد سرمایه خود را افزایش دهد و گزارش توجیهی آن تهیه و تنظیم شده و در اختیار هیات مدیره قرار گرفته است.
وی ادامه داد: عملیاتی شدن این افزایش سرمایه در ابتدا منوط به تصمیم گیری هیات مدیره «شپترو» است که پیش بینی می شود به زودی نتیجه آن اعلام شود.

این منبع آگاه درباه محل این افزایش سرمایه گفت: افزایش سرمایه شرکت از دو محل آورده نقدی سهامداران و تجدید ارزیابی دارایی های شرکت است که پیش بینی می شود تجدید ارزیابی زودتر از آورده نقدی محقق و عملیاتی شود. چراکه در حال حاضر مراحل قانونی این بخش در حال طی شدن است و به طور حتم در یک مرحله عملیاتی می شود.آخرین افزایش سرمایه «شپترو» به تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده تاریخ 14مرداد1393 باز می گردد که این افزایش سرمایۀ از مبلغ 160میلیارد ریال به‌مبلغ 630میلیارد ریال، از محل مطالبات و آورده نقدی به مبلغ 470میلیارد ریال بوده که در تاریخ 20اردیبهشت1394در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.


خکاوه

مدیرعامل سایپادیزل: موضوع توسعه محصول و نیز افزایش سهم ساخت داخل محصولات نیز یکی از موضوعات مهم مذاکرات سایپادیزل با شرکای خارجی خود اعم از ولوو، رنو، دانگ فنگ و فوتون است که در این خصوص، محصول ولوو FM کشنده از اواخر پائیز تولید و به بازار عرضه خواهد شد. 

در این راستا، طی مذاکراتی که با شرکت رنو تراکس شریک فرانسوی خود داشتیم، محصول جدید رنو D- Wide را نیز در ابتدا بصورتCBU و سپس به صورت CKD در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد.همچنین با توجه به ایجاد تعهد بیش از 3000 دستگاه از محصولات ولوو در طرح نوسازی ناوگان فرسوده کشور توسط سایپادیزل، مذاکرات گسترده و بسیار خوبی با بانکها برای تأمین مالی مربوط به این طرح صورت گرفته قرارداد همکاری با آنها طی یکی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد


عرضه اولیه


اسامی شرکت های درج شده و عرضه نشده بورس: توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا، بین الملل ساختمان و صنعت ملی، شفا دارو


بازگشائی نمادهای بانکی

هنوز مجوز برگزاری مجمع هیچ بانکی صادر نشده / فقط نماد بانک تجارت بازگشایی می شود/عضو هیات عامل سازمان حسابرسی درباره مصوبه مهم وزارت اقتصاد و بانک مرکزی گفت: طبق این مصوبه، بانک ها باید اطلاعاتی را به حسابرسان ارایه دهند تا گزارش های حسابرسی شده تهیه و امکان برگزاری مجمع سالانه فراهم شود. طبق این مصوبه که 21 شهریور در 7 بند به امضاء مسعود کرباسیان و ولی اله سیف  رسیده ، اصلاحاتی مدنظر قرار گرفته و بانک ها ملزم فقط به ارایه یک صورت مالی و یک گزارش حسابرسی برای برگزاری مجمع شده اند. ٢٨ هزار میلیارد تومان از دارایی های مردم در ١۵ نماد بانکی بلوکه شده است

نرخ خوراک پتروشیمی ها

گفته می شود نرخ ارز خوراک برای شرکت های پتروشیمی که محصولات خود را در بورس عرضه می کنند، از این پس به همان نسبت با ارز مبادله ای تعیین خواهد شد.در همین حال شرکت هایی که محصولات خود را در بورس کالای ایران عرضه نمی کنند و اقدام به فروش محصولات در خارج از بورس کرده و یا کالاهای خود را صادر می کنند، نرخ ارز خوراکشان به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.

فولاد

انجمن جهانی فولاد، رشد فولادخام ایران را طی ماه آگوست 2017، حدود 15.1درصد و برای 8 ماهه سال جاری میلادی 15.17درصد اعلام کرد

کگل

گلگهر صاحب مدرنترین روش فولاد سازی در دنیا می شود. عملیات ساخت تولید ۳ میلیون تن ورق در شرکت گلگهر توسط شرکت بین المللی پرایمتالز شروع شده است. فاینانس این طرح۷۸۹ میلیون یورو است و هدف از اجرا تولید ۳ میلیون تن ورق فولادی در سال است.

ذوب

تولید 3 میلیون و 600 هزار تن فولاد با انجام بهینه سازی و تعمیرات مورد نیاز یکی از اهداف فعلی ذوب آهن است که در این راستا برنامه تکمیل تعمیرات اساسی کوره بلند شماره یک در حال پیگیری و انجام است. همچنین اقدامات دیگری از جمله احداث واحدهای گندله سازی ، توسعه و به ظرفیت رسانی واحد تولید آهن اسفنجی ،‌ افزایش یک کنورتور یا کوره قوس الکتریکی به بخش فولادسازی و ... در حال انجام و تکمیل است .

انگوران   کروی

 

مدیر مجتمع سرب و روی انگوران گفت: حادثه روز گذشته در فاصله ۳۰ کیلومتری معدن انگوران رخ داد ولیکن متاسفانه رسانه ها در انعکاس خبر به اشتباه محل حادثه را معدن انگوران عنوان کرده بودند. حادثه در محوطه کارخانه فرآوری دندی و در حین جابجایی دپو کیک اتفاق افتاده است. این کارخانه در فاصله ۳۰ کیلومتری معدن سرب و روی انگوران قرار گرفته و متعلق به شرکت توسعه معادن روی ایران است.

خموتور

شنیده میشود افزایش سرمایه 200  درصدی این سهم تایید شده و بزودی روانه کدال خواهد شد. محل افزایش سرمایه: سود انباشته و آورده نقدی.


وخارزم

 خبرها حاكى از مذاكرات شركت سرمايه گذارى خوارزمى با بانك صادرات مبنى بر تهاتر بدهى هاى شركت برق و انرژى سپهر ( نيروگاه شهيد منتظر قائم ) با بخشى از دارايى هاى اين مجموعه شامل پروژه هاى ساختمانى و برخى از سهام شركت و تغيير ساختار اقساط باقيمانده نيروگاه ميباشد .


تاپيكو

 مديرعامل تاپيكو اعلام كرد كه طى جلساتى كه در جريان است تلاش داريم از پروژه آناهيتا خارج شويم و سال ٩٧ را اوج بهره بردارى متانول مرجان ميباشد .


 

سیمان

بر اساس شنیده ها شرکت های سیمانی از اول مهر نرخ های فروش خود را تا حدود 8 هزار تومان افزایش داده اند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باسلام ما به دلیل تغییر ادرس سایت از ابتدای سال 96 در این وبلاگ مطلب گذاشتیم اما سابقه اغاز کار سایت ما به سال 90 بازمیگردد به جرات میگویم ما یکی از بی حاشیه ترین سایت های بورسی هستیم که با توجه به روند سهام مستعد رشد را تحلیل و بررسی میکنیم :) ما یک گروه تلگرامی برای کاربران ویژه خود با هرینه ماهانه 50 تومان تشکیل داده ایم که این گروه هم از اولین گروه های تلگرامی فعال در بورس میباشید و در ساعات بازار بصورت آنلاین در یک ارتباط دو طرفه (کانال نیست) با کاربر سهام مستعد رشد تحلیل و معرفی میشود برای پیوستن به گروه تلگرامی ما با شماره 09351307055 در تلگرام تماس داشته باشید- فاطمه رضایت-حسین قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1134
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,612
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 22,916
  • بازدید کلی : 560,245
  • کدهای اختصاصی
    http://s8.picofile.com/file/8319429626/300_250_gif.mp4.html