loading...
خبر صبحگاهی بازار
فاطمه رضایت-حسین قدیمی بازدید : 615 یکشنبه 08 مرداد 1396 نظرات (0)

خاور

خاور در بازار شنیده می شود که ایران خودرو دیزل با هیوندایی قرارداد همکاری امضا کرده است.



شکر

رکورد ۱۲۰ ساله در تولید شکر شکسته شد/فارس - رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: دستیابی به رکورد قابل توجه در تولید شکر در تاریخ 120 ساله این صنعت بی سابقه است .تولید این محصول که در سال 81 به ازای هر مترمکعب اب 120 گرم بوده در سال 90 به ازای همان مقدار مصرف آب به 437 گرم و در سال 95 به ازای مصرف هر متر مکعب اب به 600 گرم رسیده است.

ذوب

معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان از تحویل ۱۰۰ هزار تن ریل ملی به وزارت راه تا پایان امسال خبر داد.

 

فولاد

بهره برداری از طرحهای گندله سازی «فولاد» روز سه شنبه/طرحهای گندله سازی فولاد مبارکه اصفهان و اوپال سنگان پارسیان سه شنبه هفته جاری با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسمی می رسد.

سیمان

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با بیان اینکه قیمت سیمان در ۹ ماهه نخست امسال تغییری نخواهد کرد، گفت: قیمت پایه سیمان گران نشده اما برخی خرده فروشی ها هزینه های حمل و نقل را لحاظ کرده و همین امر موجب افزایش قیمت سیمان شده است.

فملی

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: تا پایان تیرماه سال 96 تولید مس محتوی شرکت مس درمجموع 100هزار تن بوده که در مقابل برنامه تعریف‌شده چهارماهه 95هزار و 873 تنی، رشد چهار درصدی داشته است.

ذوب

معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان از تحویل ۱۰۰ هزار تن ریل ملی به وزارت راه تا پایان امسال خبر داد. وی با اشاره به اینکه در ماه جاری بازرسان راه‌آهن به ذوب‌آهن آمده و روند تولید ریل ملی آغاز خواهد شد، افزود: البته پیش از این نیز ذوب‌آهن به صورت آزمایشی 3 هزار تن ریل برای مصارف داخلی خود تولید کرده بود. قرار است 40 هزار تن ریل نیز برای شرکت ساخت و توسعه زیربنایی تولید کنیم که در مجموع باید گفت ذوب‌آهن تا پایان امسال 100 هزار تن ریل تولید و در اختیار وزارت راه قرار خواهد داد.

روغن  شکر

شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد که انواع روغن در بازار جهانی در ۲۱ جولای ۲۰۱۷  نسبت به  هفته گذشته با کاهش قیمت معامله شد و در مقابل شکر یکی دیگر از کالاهای اساسی افزایش قیمت را در این مدت تجریه کرد. بر اساس گزارش شورای جهانی غلات و شکر آنلاین، انواع روغن سویا، آفتابگردان و پالم در 21 جولای نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت و به قیمت های 815، 799، 683 و 690 دلار در هر تن معامله شدند. در این میان تنها روغن سویای برزیل با 6 دلار افزایش به قیمت 823 دلار در هرتن فروخته شد.

فولاد -فخاس

 

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با بیان این که صنعت فولاد از شرایط بحرانی سال 94 تا حد زیادی خارج شده و فضای بازار در ماه های اخیر مقداری بهبود یافته است، گفت: در عین حال هنوز تقاضای پایدار برای محصولات فولادی ایجاد نشده است و امیدواریم دولت دوازدهم، به ویژه با برنامه ریزی در بحث ساخت و ساز ها، به مرتفع شدن مشکلات صنعت کشور کمک کند.



سایپا

رشد 73 درصدی فروش قطعات یدکی سایپا در تیر ماه سال جاری/سایپا نیوز-مدیرعامل سایپایدک از رشد 73 درصدی فروش قطعات یدکی در تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد. وی با اشاره به اینکه این رشد در نتیجه استفاده از طرح‌های متنوع فروش و بهبود زنجیره تامین بوده است، گفت: در 4 ماه گذشته میزان فروش قطعات یدکی نسبت به مدت مشابه در سال 95 بیش از 37 درصد رشد داشته است.

ذوب

شنیده ها حکایت ازتغییرات اساسی و خانه تکانی در ترکیب هیات مدیره و مدیرعامل شرکت دارد/شنیده شده علت تعلل در بازگشایی ذوب همین موردهست احتمالاقبل ازبازگشایی مجمع عادی فوق العاده مجددبرگزارخواهدشد

 

ارفع

عملکرد فروش تیر ماه به رشد 18 درصدی درامد نسبت به میانگین 4 ماهه و تحقق جمعا 3677 میلیارد ریال تا پایان تیز ماه معادل 33 درصد درامد پیش بینی شده اشاره دارد/این شرکت در حالی 35 درصد از شمش پیش بینی شده را طی 4 ماهه اول سال به فروش رسانده است/نرخ شمش فروخته شده در تیر ماه13971 ریال در هر تن و در بودجه 14130 ریال

حفارى

خبرها حاكى از عمليات حفر و تكميل ٥٤ حلقه چاه هاى نفت و گاز در مناطق خشكى و دريايى در چهار ماه نخست سالجارى ميباشد .

  

کپارس

 شنيده ها حاكى از افزايش سرمايه ، احداث فروشگاه زنجيره اى و ورود به بازار بالاتر براى شركت امور رفاهى كارگزاران پارس بگوش ميرسد .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باسلام ما به دلیل تغییر ادرس سایت از ابتدای سال 96 در این وبلاگ مطلب گذاشتیم اما سابقه اغاز کار سایت ما به سال 90 بازمیگردد به جرات میگویم ما یکی از بی حاشیه ترین سایت های بورسی هستیم که با توجه به روند سهام مستعد رشد را تحلیل و بررسی میکنیم :) ما یک گروه تلگرامی برای کاربران ویژه خود با هرینه ماهانه 50 تومان تشکیل داده ایم که این گروه هم از اولین گروه های تلگرامی فعال در بورس میباشید و در ساعات بازار بصورت آنلاین در یک ارتباط دو طرفه (کانال نیست) با کاربر سهام مستعد رشد تحلیل و معرفی میشود برای پیوستن به گروه تلگرامی ما با شماره 09351307055 در تلگرام تماس داشته باشید- فاطمه رضایت-حسین قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1134
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 4,479
  • بازدید سال : 27,215
  • بازدید کلی : 564,544
  • کدهای اختصاصی
    http://s8.picofile.com/file/8319429626/300_250_gif.mp4.html