loading...
خبر صبحگاهی بازار
فاطمه رضایت-حسین قدیمی بازدید : 313 شنبه 13 خرداد 1396 نظرات (0)

لینک کانال ما در تلگرام >>>https://t.me/donya_online

مسکن

عبده تبریزی:  امسال رونق در واحدهای ارزان و میان قیمت رخ خواهد داد. به گفته او، امسال قیمت ها تغییر پیدا کرده و احتمالا با توجه به 160 هزار فقره وامی که بانک مسکن در سال جاری می پردازد، رونق ایجاد خواهد شد.

بانکها

مدیرکل نظارت بر بانک ها موسسات اعتباری بانک مرکزی با بیان اینکه بانک ها در حال حاضر با برخی مشکلات مواجه هستند، اما ورشکسته نیستند، گفت: مردم این اطمینان را داشته باشند که بانک مرکزی نظارت کامل بر سیستم بانکی دارد.وی درباره سر و سامان دادن به نرخ سود سپرده ها در سیستم بانکی کشور گفت: در حال حاضر به دلیل مشکلات و تنگناهای مختلف در ترازنامه بانک ها و موسسات اعتباری، رابطه نرخ تورم و نرخ سود سپرده مطابق نظریات علمی هم راستا و هم جهت  نیست.در میان مدت با رفع مشکلات ساختاری موجود و تعیین تکلیف دارایی های راکد به خصوص مطالبات غیرجاری، عدم تعادل منابع و مصارف بانک ها کاهش یافته و در کنار نرخ سود و بازدهی پایین بازارهای مالی، شاهد کاهش تدریجی نرخ سود خواهیم بودنمره منفی بانک مرکزی به بانک هایی که در نرخ سود تخلف می کنند

مسکن

دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان با بیان "اجرای بدون آیین‌نامه ماده ۷۷ قانون مالیات‌های مستقیم توسط سازمان امور مالیاتی مانع تولید مسکن می‌شود"گفت:‌در صورت عدم اصلاح ماده قانونی یاد شده، مردم متحمل هزینه سنگینی شده چون بار مالیاتی به آنها منتقل می شود.

پورحاجت مواد 77 و 64 را مانع تولید در کشور و عامل کاهش ساخت و ساز در آینده‌ای نزدیک ارزیابی کرد و افزود: با توجه به این‌که مالیات‌های ساخت و ساز از مصرف کننده نهایی یعنی مردم به عنوان خریدار اخذ می‌شود بار تورمی بسیار زیادی را به حوزه مسکن وارد کرده و باعث افزایش قیمت‌ها می‌شود.

لینک کانال ما در تلگرام >>>https://t.me/donya_online
پکرمان

شنیده ها ازافزایش ظرفیت دوبرابری تولید لاستیک باری این شرکت درآینده نزدیک حکایت دارد/
در روزهای اخیر باز هم در خصوص پکرمان و امکان رشد سودآوری اش زمزمه هایی در بازار شنیده می شود. در همین رابطه طالبی رییس حسابداری شرکت گروه صنعتی بارز ، در خصوص تاثیرافت قیمت کائوچو بر پکرمان گفت : قیمت جهانی کائوچو کاهش یافته و قطعا این موضوع، خبر خوشی برای صنعت تایر محسوب می گردد. کاهش بهای تمام شده، رشد سودآوری تولیدکنندگان را در پی خواهد داشت.  



خکاوه-خاور

از برخی منابع دست اندرکار شنیده شده است به زودی افزایش سرمایه سنگین  از اورده نقدی برای دو خودروساز سنگین خکاوه و خاور بر روی کدال قرار می گیرد و این دو شرکت به دلیل مشارکت در طرح مصوب دولت برای  نوسازی ناوگان فرسوده  به سود عملیاتی خواهند رسید.


شسم

شنیده ها حکایت ازاین خبر داره که بحث معامله بلوکی شسم محدوده1000 تومان درحال رایزنی هست واحتمال افزایش سرمایه 


خصدرا

خبرها حاكى از مذاكره مستقيم با شركت هاى بين المللى از جمله كشور آلمان ، كره . سنگاپور ، مالزى و فاينانس پروژه هاى كشتى سازى و فراساحلى تفاهم نامه امضاء شده است .

 

شفارا

 شنيده ميشود كه با توجه به افزايش قيمت فروش محصولات در ماه هاى اخير باعث كاهش زيان شركت در حدود ٦ ميليارد شده است .


ارز


رئیس کل بانک مرکزی در حاشيه جلسه هيات دولت: نرخ ارز تا پايان سال تک نرخی می‌شود

بنو

امروز جهت برگزاری مجمع سالانه متوقف میشود برخی شایعات  تقسیم سود حداکثری را مطرح میکنند


بموتو

برنامه های موتوژن برای توسعه محصولات نکته مهمی است که میتواند روند سودآوری این شرکت را بهبود بخشد/امروز به آخرین تحولات و قراردادهای تجاری موتوژن جهت توسعه محصولات تولیدی پرداخته شد

لینک کانال ما در تلگرام >>>https://t.me/donya_online

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باسلام ما به دلیل تغییر ادرس سایت از ابتدای سال 96 در این وبلاگ مطلب گذاشتیم اما سابقه اغاز کار سایت ما به سال 90 بازمیگردد به جرات میگویم ما یکی از بی حاشیه ترین سایت های بورسی هستیم که با توجه به روند سهام مستعد رشد را تحلیل و بررسی میکنیم :) ما یک گروه تلگرامی برای کاربران ویژه خود با هرینه ماهانه 50 تومان تشکیل داده ایم که این گروه هم از اولین گروه های تلگرامی فعال در بورس میباشید و در ساعات بازار بصورت آنلاین در یک ارتباط دو طرفه (کانال نیست) با کاربر سهام مستعد رشد تحلیل و معرفی میشود برای پیوستن به گروه تلگرامی ما با شماره 09351307055 در تلگرام تماس داشته باشید- فاطمه رضایت-حسین قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1134
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 361
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 945
  • بازدید ماه : 2,075
  • بازدید سال : 24,811
  • بازدید کلی : 562,140
  • کدهای اختصاصی
    http://s8.picofile.com/file/8319429626/300_250_gif.mp4.html