loading...
خبر صبحگاهی بازار
فاطمه رضایت-حسین قدیمی بازدید : 647 شنبه 30 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

درج شنیده های به معنای تائید انها نیست


لینک کانال ما در تلگرام  /روی لینک کلیک کنید>>>https://telegram.me/joinchat/AZRymDvbGRIiauZLXYi1Mg  

ریلی ها

راه آلمانی‌ها برای ورود به راه‌آهن ایران باز شد/پرترافیک‌ترین مسیر ریلی ایران برقی‌سازی خواهد شد/قرارداد فاینانس خط‌آهن برقی تهران - مشهد، نهایی شد؛ تامین‌کننده ناوگان این پروژه زیمنس آلمان است و چینی‌ها با همکاری طرف ایرانی آن‌گونه که متعهد شده‌اند، در مدت ۴۲ ماه قرار است این محور ۹۰۰کیلومتری را برقی تحویل بدهند.


خودرو

مدیرعامل پژو و هیات همراه وی در حالی در سکوت خبری وارد ایران شدند که طی این سفر، جلساتی میان آنها و مسوولان ایران ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو)، برگزار و طرفین برنامه‌های خود را برای آغاز عرضه محصولات جدید مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بر این اساس، ژان فلیپ ایمپارتو و مسوولان ایرانی ایکاپ، در نشست مشترک خود به بررسی مسائلی مانند خطوط تولید و چگونگی عرضه خودروهای جدید پژو در ایران، نحوه ارائه خدمات پس از فروش به این خودروها و همچنین تبلیغات مربوطه، پرداخته‌اند. به نقل از خودروکار، مدیرعامل پژو همچنین ضمن بازدید از نمایندگی منتخب ایکاپ، از نزدیک امکانات و شرایط موجود برای ارائه خدمات پس از فروش به محصولات جدید پژو را مورد بازدید قرار داده است.همچنین گفته می‌شود یکی دیگر از مسائل مطرح شده میان مدیرعامل پژو و مسوولان ایکاپ، زمان عرضه اولین خودرو جدید این شرکت فرانسوی در ایران بوده است. ایران خودرو و پژو که پس از توافق هسته‌ای و برجام، قرارداد جدیدی را با یکدیگر امضا کردند، قصد دارند در فاز همکاری تازه خود، پنج محصول را روانه بازار ایران کنند. این در شرایطی است که به نظر می‌رسد پژویی‌ها بر خلاف همکاری قبلی، این بار قصد دارند نظارت بیشتری روی تولید و عرضه محصولات خود در ایران داشته باشند.به عبارت بهتر، خودروساز فرانسوی نمی‌خواهد برخی تجربه‌های ناخوشایند در مشارکت قبلی اش با ایران خودرو را تکرار کند و از همین رو این بار حساسیت بیشتری را روی مسائلی مانند کیفیت خودروها و خدمات پس از فروش لحاظ کرده و خواهد کرد تا حضوری متفاوت را در ایران داشته باشد.

سنگ_آهن

بانک مرکزی چین PBOC  از سیاست انقباضی ماه قبل خارج شده و در هفته جاری شروع به تزریق نقدینگی کوتاه مدت به بازار کرده است این موضوع باعث شده تا بورس شانگهای شاهد رشد 2درصد بوده و کامودیتی ها شاهد بازار بهتر و رشد تقاضا و قیمت باشند .اداره آمار چین، دیروز جزییات 2100 میلیارد دلار سرمایه گذاری چینی ها در بخش های مختلف طی 4 ماه اول 2017 را منتشر کرده که عامل تقویت قیمت فولاد و فلزات اساسی شده است.  دیروز قیمت سنگ آهن در بنادر چین 0.6درصد بالا رفت و معاملات رونق داشت.اخبار جاده ابریشم و جهش سرمایه گذاری چینی ها در بخش زیرساخت و مسکن. و همچنین اتمام مقررات محدودکننده حمل جاده ای ناشی از کفرانس جاده ابریشم، عامل تقویت بازار بود.

فولاد

اتحادیه فولادسازان اروپا برای دومین بار درخواست افزایش تعرفه های وارداتی فراورده های فولاید به خصوص نورد گرم از ایران و صربستان و روسیه و برزیل و اوکراین را مطرح کرد زیرا محصولات وارداتی از این کشورها را بر هم زننده سلامت صنعت فولاد کشور می داند.


ساروم

در مجمع ساروم 60 تومان سود نقدی تقسیم شد

داسوه

در مجمع داسوه 240 تومان سود نقدی تقسیم شد


خساپا

شنیده میشود ایدور در تلاش است امروز قرار داد با رنو را نهایی کند طی 3 روز اخیر جلسات متعددی با رنو برگزار شده است و تلاش برای به نتیجه رسیدن مذاکرات و تبدیل تفاهنامه به قرارداد تا پایان هفته جاری ادامه دارد

دلر

احداث تشریح پریفیلبد ، لئوفیلیزه/تقويت ارتباطات تجاري با طرف هاي تجاري اروپايي – آمريکايي در زمينه پروژه های روی داروهای با ارزش افزوده بالا نظیر انسولين گلارژين و ويال سوماتروپين/کاهش نسبت هزینه مالی/راه اندازی مجدد صادرات به یمن و لیبی پس از شرایط بحران سیاسی

شتران

با توجه به رای دادگاه ادعای مالکیت 305 هکتاری توسط آستان عبدالعظیم رد شد و رای دادگاه به نفع پالایش تهران صادر شد/گفته شد کل بهای تمام شده 75 میلیارد ریال میباشد که اگر قیمت ها به روز شود عدد بالایی به دست می آید که خبر خوبی برای شتران میباشد

ريلى

معاون امور ناوگان راه آهن اعلام كرد در قالب قراردادى با همكارى روس ها و فاينانس ١٠٠ درصد خارجى ٤٩٠٠ دستگاه واگن بارى در داخل و ١١٠٠ دستگاه در خارج ساخته ميشود . 

خموتور

 شنيده ميشود ٧٠ ميليون برگه سهم ( معادل ٣٤ درصد ) از سهام موتورسازان تراكتورسازى ايران طى هفته آينده با قيمت ٣٧٥ تومان روى ميز فروش خواهد رفت .

وبیمه

شفاف سازي وبيمه سود حاصل از فروش بخشي از پروژه گلستان و 10درصد از فروش شركت توسعه عمران و و بخشي از پروژه تجاري خليج فارس جمعا 436 ريال سود به ازاي هر سهم شناسايي شده و  اين سود قابل افزايش هم هست

سرب_و_روی

منصور شبانی؛ مدیر مجتمع سرب و روی انگوران گفت: طی برنامه ریزی های قبلی و اسناد مناقصه، قرار بود طرح سولفوره کانسنگ انگوران 2 ساله انجام و دوره تجهیز و آماده سازی این معدن از سال 97 شروع شود اما با تغییر شرایط، مناقصه این طرح نیز در اوایل سال 95 برگزار و تجهیز کارگاه از بهمن آغاز شد. شبانی خاطر نشان کرد: دوره تجهیز و آماده سازی معدن به 6 ماه کاهش یافت و در نتیجه پیش بینی می شود در فصل بهار، ماده معدنی استخراج و پُرسازی فضای استخراج برای جلوگیری از تخریب و ریزش معدن نیز از سه ماهه سوم سال 96 آغاز شود. عیار ماده معدنی بین 35 تا 40 درصد است و با بهره برداری از این طرح، یک هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم به کار مشغول خواهند شد.

کطبس

شرکت های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی از ابتدای فروردین تا پایان اسفند، 602 هزار و 958 تن کنسانتره زغال سنگ تولید کردند. اما این رقم در مدت مشابه سال گذشته، 539 هزار و 797 تن بود. از میزان تولید کنسانتره زغال سنگ امسال، 501 هزار و 521 تن توسط شرکت زغال سنگ طبس و 101 هزار و 437 تن از سوی شرکت زغال سنگ البرز مرکزی تولید شد. 

مس

 

در سال 95 امور اکتشافات و توسعه شرکت مس با رشد 9درصدی نسبت به برنامه پیش‌بینی‌شده، در کل کشور 35هزار متر حفاری انجام داد. مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این‌که فعالیت‌های اکتشافی که هم‌اکنون در شرکت مس در حال انجام است مبتنی بر اکتشافات سطحی است، گفت: از سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، اکتشاف ذخایر Exotic در اطراف معادن بزرگ، اکتشاف کانسارهای مس پنهان، اکتشاف زون‌های مس اسکارنی و انجام حفاری‌های ساختاری در دستور کار امور اکتشافات و مهندسی توسعه شرکت مس قرار گرفته است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باسلام ما به دلیل تغییر ادرس سایت از ابتدای سال 96 در این وبلاگ مطلب گذاشتیم اما سابقه اغاز کار سایت ما به سال 90 بازمیگردد به جرات میگویم ما یکی از بی حاشیه ترین سایت های بورسی هستیم که با توجه به روند سهام مستعد رشد را تحلیل و بررسی میکنیم :) ما یک گروه تلگرامی برای کاربران ویژه خود با هرینه ماهانه 50 تومان تشکیل داده ایم که این گروه هم از اولین گروه های تلگرامی فعال در بورس میباشید و در ساعات بازار بصورت آنلاین در یک ارتباط دو طرفه (کانال نیست) با کاربر سهام مستعد رشد تحلیل و معرفی میشود برای پیوستن به گروه تلگرامی ما با شماره 09351307055 در تلگرام تماس داشته باشید- فاطمه رضایت-حسین قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1134
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 4,470
  • بازدید سال : 27,206
  • بازدید کلی : 564,535
  • کدهای اختصاصی
    http://s8.picofile.com/file/8319429626/300_250_gif.mp4.html