loading...
خبر صبحگاهی بازار
فاطمه رضایت-حسین قدیمی بازدید : 319 سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

درج شنیده ها در این قسمت به معنای تائید انها نیست


لینک کانال ما در تلگرام  /روی لینک کلیک کنید>>>https://telegram.me/joinchat/AZRymDvbGRIiauZLXYi1Mg  

ذوب

تولید سالانه ۴۰۰ هزار تن ریل پیشرفته/ #ذوب‌آهن بدهی انباشته دارد /وزیر صنعت با اعلام این‌که راه‌آهن ریل ملی را به صورت نقدی از #ذوب‌آهن خریداری می‌کند از تولید سالانه ۴۰۰ هزار تن ریل مناسب برای سرعت ۲۵۰ کیلومتر خبر داد و گفت:‌ برای استفاده سازندگان تجهیزات ریلی از منابع صندوق توسعه ملی هماهنگی لازم صورت گرفته است. وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد:‌ ذوب آهن به دلیل بدهی انباشته از گذشته مقداری تحرک مالی ضعیفی دارد.

کپشیر

 تصویب افزایش سرمایه «کپشیر» در مجمع/سهامداران عمده  به منظور تغییر کاربری زمین کارخانه جدید مبلغی را به حساب شهرداری شیراز واریز کردند که به منظور اصلاح ساختار مالی و در نظر گرفتن این ارقام باید اقدام به افزایش سرمایه می کردیم.

انتخابات /بازار سرمایه

جهانگیری: با نقدینگی هزار و دوست هزار میلیارد تومانی یکی از سیاست های دولت دوازدهم حمایت از سرمایه گذاران در بازار سرمایه است.

لبنی

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های لبنی از احتمال افزایش قیمت حدود 7 درصدی 3 کالای لبنی خبر داد/ پرداخت فاز دوم یارانه به صادرکنندگان ظرف دو روز آینده /درباره سه محصول پنیر، شیر پاستوریزه و شیر استریل مدارک و مستندات موجود را به سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده ارسال کرده ایم تا این سازمان مستندات موجود را بررسی و نظر کارشناسی خود را در این زمینه اعلام کند؛ پیشنهاد ما با توجه به افزایش دستمزدها و سایر هزینه های جاری حدود 7 درصد افزایش بوده اما باید دید نظر سازمان حمایت در این زمینه چه خواهد بود ضمن اینکه باقی کالاها از شمول قیمت گذاری خارج هستند.9 کارخانه لبنی ایران مجوز صادرات محصول به روسیه را دریافت کرده اند و در حال حاضر ما شاهد هستیم که محصولات مان در این کشور حضوری چشمگیر یافته است.به گفته مدیرعامل اتحادیه تعاونی های لبنی ایران در حال حاضر بخشی از صادرات محصولات لبنی کشورمان به عراق، فیلیپین و هند انجام می شود.هفته گذشته فاز اول این یارانه که 20 میلیارد تومان بود به صادرکنندگان پرداخت شد و طی یکی، دو روز آینده فاز دوم آن که مبلغ 24 میلیارد تومان است به صادرکنندگان پرداخت خواهد شد.


انتخابات

شنیده میشود امروز میرسلیم و جهانگیری امروز به نفع روحانی کنار میروند

کروی

شنیده های از تعدیل مثبت این شرکت به علت تقسیم سود 70 تومانی فرآور 


توریل

خبر هایی از عرضه اولیه شرکت آسیا سیر ارس توسط شرکت توکاریل در آینده نزدیک است


خراسان

شنیده ها از تقسیم سود 110 تومانی درمجمع این شرکت حکایت دارد


خمحور

 شنیده ها از مذاکرات با شرکت zfآلمان برای تولید اکسل خودروهای سواری به گوش میرسد


حمل و نقل

شنیده ها از امضا قرار داد خریدو ساخت 6 هزار واگن باری همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی حکایت دارد



آپ

برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی "آپ" از محلی جذاب/ شرکت آسان پرداخت پرشین برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محلی جذاب را اعلام کرد.

خساپا

سایپا سیتروئن رسما" ثبت شد/ تغییر سردر سایپا کاشان و آغاز تبلیغات/ تابلو سر در شرکت سایپا کاشان با حضور مدیران ارشد سایپا و سیتروئن به سایپا سیتروئن تبدیل شد و این شرکت فعالیت را به صورت رسمی در ایران آغاز کرد./ منبع: گروه خودروسازی سایپا

سخزر

سخزر ٢٥٠ ريال سود تقسيم كرد.

شفن
شفن مجوز صادرات به اتحادیه اروپا را دریافت کرد/با دریافت این مجوز بازارهای هدف متنوع سازی می شود. به این معنی که در دوره تحریم ها صادرات محصولات ما فقط به دو کشور هند و چین خلاصه می شد اما از این پس می توان محصولات شرکت را به کشورهای زیادی فروخت.

فنوال

شنیده شده فنوال بزودی صاحب آلومینیوم پارس میشود.

 ذوب

 

شنیده شده تهاتر بدهی ذوب انجام شده که میتواند ذوب را از این محل از زیان به سود برساند وبزودی برکدال میشیند.

برچسب ها شایعات مهم بورس ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باسلام ما به دلیل تغییر ادرس سایت از ابتدای سال 96 در این وبلاگ مطلب گذاشتیم اما سابقه اغاز کار سایت ما به سال 90 بازمیگردد به جرات میگویم ما یکی از بی حاشیه ترین سایت های بورسی هستیم که با توجه به روند سهام مستعد رشد را تحلیل و بررسی میکنیم :) ما یک گروه تلگرامی برای کاربران ویژه خود با هرینه ماهانه 50 تومان تشکیل داده ایم که این گروه هم از اولین گروه های تلگرامی فعال در بورس میباشید و در ساعات بازار بصورت آنلاین در یک ارتباط دو طرفه (کانال نیست) با کاربر سهام مستعد رشد تحلیل و معرفی میشود برای پیوستن به گروه تلگرامی ما با شماره 09351307055 در تلگرام تماس داشته باشید- فاطمه رضایت-حسین قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1134
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 4,459
  • بازدید سال : 27,195
  • بازدید کلی : 564,524
  • کدهای اختصاصی
    http://s8.picofile.com/file/8319429626/300_250_gif.mp4.html