loading...
خبر صبحگاهی بازار
فاطمه رضایت-حسین قدیمی بازدید : 340 دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

درج شنیده های به معنای تائید انها نیست/با اخبار و شنیده ها حتما تحلیل و تحقیق کنید

لینک کانال ما در تلگرام  /روی لینک کلیک کنید>>>https://telegram.me/joinchat/AZRymDvbGRIiauZLXYi1Mg  



وتجارت

با حضور نمایندگان تام الاختیار بانک CDB چین این تفاهم‌نامه بانکی با تبادل Term Sheet (برگه شرایط اعطای تسهیلات خارجی) به امضا رسیده است. امضاء برگه فوق الذکر تضمین کننده اعطای تسهیلات به ارزش 300 میلیون دلار از طرف بانک مذکور به بانک تجارت جهت تأمین مالی و فاینانس پروژه‌های های تحت پوشش شرکت مخابرات ایران است.

خاور

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه نسل جدید پیکاپ تونلند این شرکت از هفته آینده خبر داد. 


بازگشائی وبیمه-فایرا

شمارش معکوس بازگشت قدیمی ترین نماد متوقف/ "وبیمه" بزودی می آید/ آلومینیوم‌ایران‌ قدیمی ترین نماد متوقف بورس طی چند روز آینده و بعد از ۱۸ ماه غیبت به تابلو باز می گردد و سرمایه گذاری بیمه هم احتمالا" تا آخر هفته جاری./ آخرین پیگیری ها از وضعیت نمادهای متوقف طولانی مدت حکایت از آن دارد که چند شرکت متوقف در روزهای آینده به تابلوی معاملات باز خواهند گشت اما همچنان بانک های صادرات، پارسیان و پاسارگاد با عدم ارایه اطلاعات، دوران غیبت را سپری خواهند کرد.

شاوان

مدیرعامل پالایشگاه لاوان گفت: با اتمام پروژه های در حال اجرا بزودی تمام فرآورده های "بنزین و نفت گاز" پالایشگاه لاوان یورو 4 می شود.

دامین

پیگیري تامین مالی از محل صندوق توسعه ملی طی سالهاي گذشته به جهت محدودیت منابع ارزي و تحریمها میسر نگردیده است و در بودجه سال 1396  کشوري نیز ردیف خاصی از محل صندوق توسعه ملی براي بازسازي صنعت در نظر گرفته نشده است از این طریق شرکت قصد دارد در سال 1396 از طریق اخذ تسهیلات از بانکها و افزایش سرمایه جهت طرح بازسازي و جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات طرح هاي توسعه را عملی کند

 

دیران

١٩ محصول جدید «دیران» در صف انتظار برای ورود به بازار/افزایش نرخ دارو چندان زیاد نبوده و ما فقط در بخش داروهای مکمل توانستیم حدود ١٠ درصد افزایش قیمت را اعمال کنیم که این افزایش نرخ در بودجه ٩۶ شرکت لحاظ شده است. البته این رشد قیمت محصولات قبل از اتمام سال ٩۵ بوده و هنوز برای سال ٩۶ افزایش نرخی نگرفتیم.



کشتیرانی

مدیرعامل شرکت اعلام کرد: قرارداد کشتیرانی با هیواندی و تامین مالی 2 میلیارد دلاری + تحویل یک کشتی/ مدیرعامل کشتیرانی از قرارداد 670 میلیون یورویی ساخت 10 فروند کشتی با هیوندای، تامین 2 میلیارد دلاری و تحویل کشتی ایران - کاشان در هفته جاری خبر داد.

بیمه ای ها

 پروانه فعالیت ۳ دفتر ارتباطی با بیمه‌های خارجی صادر شد/ رییس کل بیمه مرکزی در گزارشی، پیشرفت‌های صنعت بیمه را تشریح کرد./ عبدالناصر همتی از رشد ۱۱۱ درصدی حق بیمه تولیدی صنعت بیمه در دولت یازدهم خبر داد و گفت: مقدار حق‌بیمه تولیدی شرکت‌های بیمه مستقیم در سال ۱۳۹۵، به حدود۲.۲۷۷ هزارمیلیارد ریال رسیده است که در مقایسه با سال گذشته، نزدیک ۵.۲۲ درصد رشد نشان می‌دهد. میزان حق بیمه تولیدی در طی فعالیت دولت یازدهم ۲.۱۴۶ هزارمیلیارد افزایش (حدود ۱۱۱ درصد) داشته است.

سنگ_آهن

طبق گزارش منتشر شده در روز جمعه توسط مرکز تحقیقات BMI نشان می دهد که، قیمت سنگ آهن به افت خود تا حداقل 5 سال آینده ادامه خواهد داد، تا سال 2021 به دلیل نشانه هایی از افت تقاضای چین بیش از آنچه که انتظار می رود متوسط  قیمت  کاهش خواهد داشت. طبق گزارش منتشر شده توسط مرکز تحقیقات BMI نشان می دهد که، قیمت سنگ آهن به افت خود تا حداقل 5 سال آینده ادامه خواهد داد، تا سال 2021 به دلیل نشانه هایی از افت تقاضای چین بیش از آنچه که انتظار می رود متوسط  قیمت  کاهش خواهد داشت.

کتوکا

عرضه ۶.۱ درصد سهم حق تقدم برای نهایی کردن افزایش سرمایه ۳۰ درصدی/ سرمایه گذاری توکا فولاد زمان عرضه عمده ۶.۱ درصد سهام حق تقدم استفاده نشده را اعلام کرد تا در صورت انجام معامله ، افزایش سرمایه ۳۰ درصدی این شرکت بورسی نهایی گردد.

فولاد

رئیس امور سهام و مجامع شرکت فولاد مبارکه گفت: خبر خوش ما برای سهام‌داران آن است که 2 طرح توسعه به زودی به بهره‌برداری می‌رسند. یکی از آنها طرح 5 میلیون تنی گندله سنگان و دیگری افزایش ظرفیت فولاد صبا از 600هزار تن به 1.5 میلیون تن است. این طرح‌های تاثیر بسزایی بر درآمد شرکت خواهد داشت. شعبانی تصریح کرد: طرح‌های توسعه در فولاد مبارکه پایانی ندارد. طرح‌های آینده ما افزایش ظرفیت فولاد هرمزگان، بهره‌برداری از ظرفیت فولاد سپیدشت و طرح نورد گرم 2 است که کم‌کم بهره‌برداری خواهد رسید تا در افق 1404 ظرفیت را به 25میلیون تن افزایش دهیم.

خودرو

 68 هزار و 74 دستگاه انواع خودرو در فروردین‌ماه امسال تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش‌یافته است. از مجموع این میزان تولید، 64 هزار و 574 دستگاه خودروی سواری تولیدشده است که در مقایسه با مدت مشابه سال 95، 23.9 درصد افزایش را نشان می‌دهد. هم‌چنین در فروردین‌ماه امسال؛ 465 دستگاه کامیون، 63 دستگاه اتوبوس، 47 دستگاه مینی‌بوس تولید شد که به ترتیب 3.6 درصد، 90.9 درصد و 261.5 درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش‌یافته است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باسلام ما به دلیل تغییر ادرس سایت از ابتدای سال 96 در این وبلاگ مطلب گذاشتیم اما سابقه اغاز کار سایت ما به سال 90 بازمیگردد به جرات میگویم ما یکی از بی حاشیه ترین سایت های بورسی هستیم که با توجه به روند سهام مستعد رشد را تحلیل و بررسی میکنیم :) ما یک گروه تلگرامی برای کاربران ویژه خود با هرینه ماهانه 50 تومان تشکیل داده ایم که این گروه هم از اولین گروه های تلگرامی فعال در بورس میباشید و در ساعات بازار بصورت آنلاین در یک ارتباط دو طرفه (کانال نیست) با کاربر سهام مستعد رشد تحلیل و معرفی میشود برای پیوستن به گروه تلگرامی ما با شماره 09351307055 در تلگرام تماس داشته باشید- فاطمه رضایت-حسین قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1134
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 4,471
  • بازدید سال : 27,207
  • بازدید کلی : 564,536
  • کدهای اختصاصی
    http://s8.picofile.com/file/8319429626/300_250_gif.mp4.html