loading...
خبر صبحگاهی بازار
فاطمه رضایت-حسین قدیمی بازدید : 473 یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

درج شنیده ها به معنای تائید انها نیست


لینک کانال ما در تلگرام  /روی لینک کلیک کنید>>>https://telegram.me/joinchat/AZRymDvbGRIiauZLXYi1Mg  


کشتیرانی

قرارداد کشتیرانی با هیواندی و تامین مالی 2 میلیارد دلاری + تحویل یک کشتی مدیرعامل کشتیرانی از قرارداد 670 میلیون یورویی ساخت 10 فروند کشتی با هیوندای، تامین 2 میلیارد دلاری و تحویل کشتی ایران - کاشان در هفته جاری خبر داد./قرارداد سه جانبه تاسیس شرکت مشترک ساخت و تعمیر کشتی پهن پیکر امضا شد. سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، شرکت #کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش عصر امروز (یکشنبه) قرارداد مشارکت همزمان با تاسیس شرکت مشترک ساخت و تعمیر کشتی های پهن پیکر را امضا کردند. وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به 300 میلیون دلار سرمایه گذاری نیازمندیم و با یکی از سازندگان شناورهای پهن پیکر از کره جنوبی به توافق رسیده ایم که پس از امضای قرارداد مشارکت سه جانبه، اضافه می شود./ایرنا 


کچاد

⁣افزایش سرمایه قریب الوقوع چادرملو/ تا 2 ماه آینده سرمایه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با افزایش 24 درصدی به 35 هزار میلیارد ريال افزایش خواهد یافت/اخبار فلزات

فرابورس

برگزاری نشست سالیانه فدراسیون بورس‌های اروپایی-آسیایی به میزبانی فرابورس ایران 

شبریز

تولید انواع روغن با برند اختصاصی شرکت پالایش نفت تبریز/معاون عملیات شرکت پالایش نفت تبریز از امکان تولید انواع روغن با ظرفیت 30 الی 40 هزار تن در سال با بهره برداری از واحد اختلاط روغن این پالایشگاه در اواخر نیمه اول سال جاری خبر داد.



سیمان

بانک صنعت و معدن تسهیلاتی بالغ بر ٩٨٣میلیارد تومان را به ٦ طرح سیمانی کشورمان تخصیص داده است که با بهره برداری از آنها برای ١٣٥٦نفر اشتغال مستقیم فراهم می شود.  طرح های سیمان غرب آسیا در خراسان رضوی ، سیمان خاکستری نی ریز در استان فارس ، سیمان مهر ماکو در آذربایجان غربی و خاور سیمان پارسیان در چهارمحال و بختیاری با ٨٢٠میلیارد تومان تسهیلات بانک صنعت و معدن در حال اجرا هستند که با راه اندازی آن ها ١٠٢١شغل مستقیم ایجاد می شود.تصویب ١٦٣میلیارد تومان برای دو طرح سیمان سفید زاگرس در لرستان و سیمان فارس در استان فارس از دیگر اقدامات بانک صنعت و معدن در زمینه تامین مالی طرح های سیمانی بانک صنعت و معدن به عنوان مبانی توسعه صنعتی است که حاصل آن ایجاد شغل برای ٣٣٥ نفر خواهد بود.


مجمع و زمان بازگشائی بانک دی

طبق آخرین شنیده ای که پیش از این اعلام کردیم بانک دی در تاریخ 6 خرداد مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده را با محوریت انتخاب اعضای هیات مدیره برگزار خواهد کرد/گفته میشود صورت های مالی در حال آماده شدن است و باید به تایید مجمع برسد

 نفت

طبق آمار شرکت خدمات میدان نفتی بیکر هیوز: افزایش شمار دکلهای حفاری نفت آمریکا برای هفدهمین هفته متوالی/ شمار دکلهای حفاری نفت آمریکا هفته گذشته 3 حلقه افزایش یافت و به 763 حلقه رسید/شمار دکلهای حفاری نفت آمریکا به بالاترین سطح از هفته منتهی به 67 آوریل سال 3161 رسیده است

روی

عضو هیئت مدیره خانه معدن ایران/بر اساس پیش بینی های انجام شده توسط بانک جهانی، قیمت سرب و روی از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۵ روند افزایشی قابل توجهی خواهد داشت.

وی بیان کرد: ایران دومین تولیدکننده بزرگ سرب و روی در منطقه بعد از کشور ترکیه است و این ویژگی، ظرفیت بسیار بزرگی در اقتصاد کشور به شمار می رود.شکوری یادآور شد: دو معدن بزرگ و ذخائر عمده سرب و روی ایران یکی در منطقه مهدی آباد یزد و دیگری در انگوران واقع شده است.

متاسفانه تنها ۳۵ تا ۴۰ درصد از این ظرفیت بزرگ معدنی فعال است.معدن سرب و روی مهدی آباد یزد پس از سه سال تحقیق و مطالعه به طور رسمی به بخش خصوصی واقعی واگذار شد و برآورد سرمایه گذاری در این معدن ۱.۵ میلیارد دلار است و در صورت بهره برداری کامل می تواند سه تا چهار درصد روی مورد نیاز دنیا را تامین کند.

 

حمل_و_نقل

احمدی معاون ناوگان شرکت راه آهن خبرداد: امضای قرارداد خرید و تولید 1 هزار واگن باری در نمایشگاه ریلی تهران/ بر اساس این

قرارداد ، 4311 واگن باری در سه شرکت واگن سازی داخلی با استفاده از منابع مالی 611 درصد خارجی و با 311 میلیون یورو سرمایه

گذاری شرکت روسی، ساخته می شود / 6611 واگن نیز از خارج وارد کشور می شود/ پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع،

تجهیزات و خدمات وابسته در روزهای 31 تا 33 اردیبشهت ماه در تهران برگزار می شود/ مقرر شده تمام واگن های بیش از 81 سال عمر

تا دی ماه امسال بازسازی در غیر این صورت اجازه تردد به آنها داده نخواهد شد/ با توجه به نیاز ما مناقصه خرید 71 دستگاه لکوموتیو در

مراحل نهایی قرارداد تا این کشنده ها در 3 کارخانه داخلی با تکنولوژی زیمنس آلمان با انتقال دانش فنی انجام شود

شرانل

شرکت نفت ایرانول قصد دارد سرمایه اسمی خود را 150درصد از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران افزایش دهد.این طرح جهت بهبود راندمان، احداث مخازن ذخیره و خرید دستگاه بویلر انجام می شود که به مرور زمان تا پایان سال 1397 اجرایی می شود.اجرا یا عدم اجرای این طرح می تواند به صورت تقریبی 15درصد بر سود شرکت بیفزاید که در اثر افزایش مبلغ درآمد و بهبود حاشیه سود خواهد بود. 


کچاد

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اعطای لوح تقدیر و طی نامه خطاب به مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از همکاری مستمر و تلاش مدیران بازرگانی ومجتمع معدنی چادرملو تقدیر و تشکر کرد.


یورو

در حالی که انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و پیروزی ماکرون موجب تقویت فزاینده ارزش یورو در برابر دلار شده است، تحلیلگران استاندارد چارترد بانک بر این باورند که این روند صعودی ادامه خواهد یافت.


طلا

تاد هورویتز تحلیلگر ارشد بازارهای بین المللی و پایه گذار وبسایت "بوبا تریدینگ" تاکید کرد: من واقعا نگران وضعیت تقاضای طلا در بازارهای بین المللی نیستم. نشست آتی فدرال رزرو قرار است روزهای 13 و 14 ژوئن برگزار شود و نظرسنجی ها نشان می دهد احتمال افزایش نرخ بهره به شدت بالا رفته است. برخی تحلیلگران اقتصادی نیز ضمن اشاره به بحران بدهی های دولت آمریکا بر این باورند که بحران بدهی های آمریکا موجب افزایش قیمت طلا تا سطح 2000 دلار در هر اونس خواهد شد.روند صعودی بدهی های آمریکا از دهه 1980 میلادی آغاز شده است. این بدهی ها پیش از بحران مالی 2008 به طور فزاینده ای انباشته شد.



وبصادر

رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی گفت: در راستای بازگشایی نماد بانک صادرات ایران "وبصادر" با همکاری این بانک مقدمات لازم به مرحله اجرا در آمده است.


لبنی

دبیرانجمن صنایع لبنی کشور از آغاز توزیع یارانه ۲۰ میلیارد تومانی لبنیات میان کارخانجات لبنی خبر داد و گفت: صادرات این محصولات در سال گذشته به ۷۷۳ میلیون دلار رسید. رضا باکری اظهارداشت: چک این مبلغ امروز به بانک فرستاده شده تا میان کارخانجات توزیع شود. 


ملت

 

مدیر بیمه های زندگی بیمه ملت با اعلام این خبر، افزود : تمایز در طراحی این محصول و استقبال گسترده متقاضیان از بیمه" سپرده زندگی" بیمه ملت، فروش این محصول با افزایش 200 درصدی مواجه شده است.

فولاد

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره تولید ۲۵ میلیون تن فولاد در سال جاری اظهار کرد: صنعت فولاد در سال گذشته 18.5 میلیون تن فولاد تولید کرد که از این میزان 5.8 میلیون تن صادر شد. امروز امیدواریم برای سال جاری ۲۵ میلیون تن فولاد تولید داشته و از میزان یادشده حداقل ۸ میلیون تن آن صادر شود. به گفته سرقینی، در سال ۹۶، حداقل ۲۲ میلیون تن ظرفیت در چرخه فولاد کشور راه‌اندازی خواهد شد. این ظرفیت‌ها پروژه‌هایی هستند که از سال‌ها قبل شروع شده‌اند و در سال جاری به تولید می‌رسند. بطورکلی با راه‌اندازی این واحدها، ظرفیت کلی زنجیره فولاد در کشور تا پایان سال ۹۶، به ۲۰۰میلیون می‌رسد.

سنگ_آهن  زغال_سنگ

حدود ۳۵۰ میلیون تن سنگ‌آهن و ۴۰۰میلیون تن زغال‌سنگ به ذخایر کشور افزوده شده که ارزش آن افزون‌بر ۴میلیارد و ۸۰۰میلیون دلار است و می‌تواند آینده کشور را در بحث تولید و اشتغال یاری کند. اکتشافات جدید نشان می‌دهد حدود ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تن سنگ‌آهن در سنگان وجود دارد. 

ونیرو

هلدینگ سرمایه‌گذاری ایران که در آخرین روزهای پایانی سال قبل توانست بلوک کنترلی سهام سرمایه‌گذاری نیرو را از سرمایه‌گذاری توسعه ملی خریداری کند، در جدیدترین اقدام‌، عیسی حسین پناه، مدیر اسبق بورس‌های سازمان بورس و عضو غیر موظف هیات مدیره شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه را به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت بورسی انتخاب کرده است.


خموتور


گفته می شود 70 میلیون برگه سهم (معادل 34 درصد) از سهام شرکت موتورسازان‌تراكتورسازي‌ايران‌ با نماد معاملاتی خموتور روز 9 خرداد با قیمت پایه 375 تومان روی میز فروش خواهد رفت. در مورد اینکه این بلوک خریدار دارد یا خیر هنوز اطلاعاتی در دست نیست. 

خاور

شنیده هایی از تعدیل مثبت عایدی 20 درصدی در نماد وخاور به گوش می رسد.

بکام

فاز اول فیبر نوری منازل (FTTH) مخابرات با نام تانوما در جریان است / این پروژه قرار است به‌طور هم‌زمان، علاوه بر تهران در استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، فارس، خوزستان، البرز و کرمانشاه به بهره‌برداری برسد.گفتنی است شرکت مخابرات ۱۵ هزار کیلومتر کابل نوری برای اجرای فاز اول FTTH از کابل شهید قندی خریداری خواهد کردرئیس هیئت مدیره مخابرات ایران، برای اتصال یک میلیون مشترک در ۸ استان کشور به فناوری فیبرنوری، ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۲ هزار کیلومتر فیبرکشی شده است. قنبری این شبکه را یکی از ملزومات تکمیل شبکه ملی اطلاعات دانست تا کاربران بتوانند با سرعت ۵۰ تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه به شبکه متصل شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باسلام ما به دلیل تغییر ادرس سایت از ابتدای سال 96 در این وبلاگ مطلب گذاشتیم اما سابقه اغاز کار سایت ما به سال 90 بازمیگردد به جرات میگویم ما یکی از بی حاشیه ترین سایت های بورسی هستیم که با توجه به روند سهام مستعد رشد را تحلیل و بررسی میکنیم :) ما یک گروه تلگرامی برای کاربران ویژه خود با هرینه ماهانه 50 تومان تشکیل داده ایم که این گروه هم از اولین گروه های تلگرامی فعال در بورس میباشید و در ساعات بازار بصورت آنلاین در یک ارتباط دو طرفه (کانال نیست) با کاربر سهام مستعد رشد تحلیل و معرفی میشود برای پیوستن به گروه تلگرامی ما با شماره 09351307055 در تلگرام تماس داشته باشید- فاطمه رضایت-حسین قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1134
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 4,443
  • بازدید سال : 27,179
  • بازدید کلی : 564,508
  • کدهای اختصاصی
    http://s8.picofile.com/file/8319429626/300_250_gif.mp4.html