loading...
خبر صبحگاهی بازار
فاطمه رضایت-حسین قدیمی بازدید : 307 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

توجه:درج شنیده ها در این پست به معنای تائید نیست/با اخبار و شایعات بازار تحقیق و نحلیل کنید

این پست تا پایان روز بروز رسانی میشود


گروه لبنیات
دبیرانجمن صنایع لبنی کشور از آغاز توزیع یارانه ۲۰ میلیارد تومانی لبنیات میان کارخانجات لبنی خبر داد

وی اضافه کرد: مبلغ مذکور ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که ۵۰ میلیارد تومان آن به سازمان مرکزی تعاون روستایی برای خرید توافقی شیرخام تعلق گرفته و ۱۵۰ میلیارد تومان آن نیز به عنوان مشوق‌های صادراتی در نظر گرفته شده که در فاز اول ۲۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.دبیر انجمن صنایع لبنی کشور درباره تاثیر پرداخت این مشوق بر روی صادرات، اضافه کرد: شرکت‌ها، صرفه نظر از مقدار عدد پرداختی، همین که هیات دولت تعهد کرده بود این مبلغ را به آنان بپردازد، نسبت به افزایش میزان صادرات خود اقدام کردند به این امید که  مابه التفاوت قیمت‌های جهانی و قیمت داخلی را از محل این یارانه پوشش بدهند.باکری ادامه داد: همین مساله سبب شد تا میزان صادرات ما رشد کند و از ۶۲۴ میلیون دلار در ۹۴ به ۷۷۳ میلیون دلار در سال ۹۵ برسد.

بکهنوج

در مجمع بکهنوج 120 تومان سود نقدی تقسیم شد

وبوعلی

در مجمع وبوعلی 16 تومان سود نقدی تقسیم شد

بکهنوج

شنیده شده در مجمع بکهنوج سود خوبی تقسیم میشود

ذوب

مدیرسرمایه گذاری ذوب آهن  : دولت پذیرفته تا طلب های سازمان تامین اجتماعی را با بدهی های ذوب آهن تهاتر کند وبا این اتفاق بدهی های شرکت صفر می شود


خساپا


گفته می شود امروز هم یک بلوک دیگر در سایپا خواهیم داشت.

ذوب

احمد صادقی » مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان روز سه شنبه درباره برنامه های صادراتی این شرکت در سال جاری گفت: امسال برنامه صادرات این واحد صنعتی دستیابی به صدور یک میلیون تن محصولات است که نسبت به عملکرد پارسال که 700 هزار تن بود، رشد بیش از 40 درصدی خواهد داشت . وی افزایش صادرات و تلاش برای دستیابی به بازارهای جدید صادراتی را از جمله سیاست های این واحد صنعتی عنوان کرد که دستاورد آن در سال 1395 رشد 100 درصدی میزان صادرات محصولات نسبت به سال قبل از آن بود که به رقم حدود 700 هزار تن رسید و پس از سالها، صادرات تیرآهن به کشورهای اروپایی از سرگرفته شد.

ركيش

 فرامرزى مدير عامل شركت ايران كيش خبر از رونمايى محصول جديد PDA با حضور نمايندگان بانك كارآفرين و شركت فرانگر داد ، محصولى كه همه مراحل تست را پشت سر گذاشته و ميتواند به سرعت در بازار عرضه شود .

 

شبريز

معاون عمليات شركت پالايش نفت تبريز از امكان توليد انواع روغن با ظرفيت ٣٠ تا ٤٠ هزار تن در سال با بهره بردارى از واحد اختلاط روغن اين پالايشگاه در اواخر نيمه اول سالجارى خبر داد . 

رمپنا

غلامرضا منوچهری در آیین امضای تفاهم‌نامه مطالعاتی میدان‌های منصوری و آب تیمور با شرکت مپنا با اشاره به این که مطالعات موفق انجام شده در میدان‌های نفتی نشان دهنده چشم انداز بسیار خوب توسعه است، گفت: این ٢ میدان نیز از میدان‌های بسیار خوبی هستند که مطالعه تکمیلی آنها در حال انجام است و تاکنون ظرفیت‌های بسیار بالای تولیدی در مطالعات انجام شده ازسوی پیمانکاران بین‌المللی پیشنهاد شده است. منوچهری با اشاره به این که تاکنون ١١ شرکت داخلی برای توسعه میدان‌های کشور احراز صلاحیت شده اند، افزود: خوشبختانه شرکت مپنا علاوه بر تجربه بسیار بالای فعالیت در صنعت نفت به ویژه پارس جنوبی، پشتوانه مالی بسیار خوبی هم برای حضور در قراردادهای بالادستی صنعت دارد.

خودرو

مسعود کرباسیان خبر کاهش تعرفه واردات‌خودرو را تکذیب کرد و گفت: حمایت از تولیدات داخلی در سالی‌که به تولید و اشتغال نام‌گذاری شده، بیشتر خواهد بود. کرباسیان با اشاره به مثبت‌شدن تراز تجاری کشور در سال گذشته افزود: استفاده از منابع درآمدی برای کمک به صادرات یکی از دلایل این موضوع بود که براساس آن وارد کنندگان مواد اولیه، هنگام صادرات همه مبالغی را که زمان واردات مواد اولیه پرداخت کرده بودند، دریافت می‌کنند. این امر در سال‌جاری هم تداوم داشته طوری‌که فروردین‌ماه، میزان صادرات 300 میلیون دلار بیشتر از واردات بوده است. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باسلام ما به دلیل تغییر ادرس سایت از ابتدای سال 96 در این وبلاگ مطلب گذاشتیم اما سابقه اغاز کار سایت ما به سال 90 بازمیگردد به جرات میگویم ما یکی از بی حاشیه ترین سایت های بورسی هستیم که با توجه به روند سهام مستعد رشد را تحلیل و بررسی میکنیم :) ما یک گروه تلگرامی برای کاربران ویژه خود با هرینه ماهانه 50 تومان تشکیل داده ایم که این گروه هم از اولین گروه های تلگرامی فعال در بورس میباشید و در ساعات بازار بصورت آنلاین در یک ارتباط دو طرفه (کانال نیست) با کاربر سهام مستعد رشد تحلیل و معرفی میشود برای پیوستن به گروه تلگرامی ما با شماره 09351307055 در تلگرام تماس داشته باشید- فاطمه رضایت-حسین قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1134
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 4,435
  • بازدید سال : 27,171
  • بازدید کلی : 564,500
  • کدهای اختصاصی
    http://s8.picofile.com/file/8319429626/300_250_gif.mp4.html