loading...
خبر صبحگاهی بازار
فاطمه رضایت-حسین قدیمی بازدید : 361 سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

سلام و صبح همگی بخیر

8:30 
در جریان معاملات روزهای اخیر در بورس تهران، تقابل دو دسته از معامله‏ گران به خوبی مشهود است. گروهی از سهامداران در سمت خرید سهام و برخی از آنها در سمت فروش فعال هستند. رفتار متفاوت این معامله‏ گران از چند عامل نشات می‏گیرد. از ابتدای سال تحت تاثیر فضای پیش از انتخابات شاهد ورود نقدینگی به بازار سهام بودیم. هر چه به برگزاری انتخابات نزدیک شدیم، روند ورود این نقدینگی کند‏تر شد. حالا که کمتر از دو هفته به برگزاری بزرگ‌ترین رویداد سیاسی سال جاری باقی مانده است، به نظر می‏رسد جریان ورود نقدینگی به بازار سهام متوقف شده است. کند‏تر شدن و توقف جریان ورود پول به بازار سهام موجب شده است، برخی معامله‏گران ریسک گریز دلایل و انگیزه‏های خود را برای ماندن در بازار سهام از دست بدهند. از این رو این معامله ‏گران راه خروج از معاملات را پیش گرفته‏اند. برخی معامله‏ گران نیز که در روزهای ابتدایی سال وارد معاملات سهام (به‌ویژه نمادهای کوچک) شده بودند، حالا با شناسایی سود تصمیم به فروش گرفته ‏اند.

8:40
 امروز سه شنبه مورخ 19 ارديبهشت 1396، دوره معاملاتي قراردادهاي اختيار معامله خريد و فروش سهام شركت گسترش نفت و گاز پارسيان (پارسان) به پايان مي رسد. سرمايه گذاران مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به اطلاعيه شماره 22739/181 مورخ 16/02/1396 منتشره در سايت رسمي شركت بورس اوراق بهادار تهران به نشاني www.tse.ir مراجعه نمايند 

8:45
صف های خرید

شپلی 24.3 میلیون سهم

چنوپا 15.3 میلیون سهم

چکارن 18.2 میلیون سهم

حفارس 6.5  میلیون سهم

غسالم 3  میلیون سهم

8:50صف های فروش

بالبر 2.3 میلیون سهم

چکاوه 1.8 میلیون سهم

کترام 736 هزار سهم

وکار 502 هزار سهم

سیلام 468 هزار سهم 

8:55
مدیرسرمایه گذاری ذوب آهن/دولت پذیرفته تا طلب های سازمان تامین اجتماعی را با بدهی های ذوب آهن تهاتر کند/با این اتفاق بدهی ها صفر می شود و مشکلات اقتصادی ذوب آهن در بانک ها حل خواهد شد. 

9:00
 هاشمی طبا:  ادامه دولت روحانی را به مصلحت کشور می‌ دانم/هاشمی‌ طبا با بیان اینکه پیشنهاد اعلام لیست اموال نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تنها جوسازی بوده و ملاکی برای انتخاب نیست، افزود: ملاک در اسلام تقواست، اصل این قضیه را منطبق با حسن نیت نمی‌ دانم. لذا با این روش مخالف هستم. 

9:05
رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی درخصوص علت توقف برخی از نمادها گفت: توقف نماد سرمایه گذاری صنعت بیمه ناشی از ابهام در ارایه اطلاعات مربوط به فروش و سپس خرید بخشی پروژه تجاری اداری گلستان خیام واقع در منطقه 22 است که مدیران آن باید توضیحاتی ارایه دهند. وی همچنین درخصوص علت غیبت طولانی دو بانک پاسارگاد و پارسیان که 2 آذر و 15 آبان سال گذشته تاکنون با توقف نماد روبرو هستند، گفت: این دو بانک باید اطلاعات مربوط به دو سال مالی قبل و جاری را بدهند اما تاکنون چنین رویدادی رخ نداده تا امکان بازگشایی نماد این دو بانک فراهم شود. وی درباره آخرین وضعیت بانک صادرات هم گفت : این بانک نامه توضیح لازم مربوط به مطالبات را به سازمان بورس ارسال کرده اما از احتمال تعدیل دیگری خبر داده که باید منتظر آن بود تا بعد از تکمیل اطلاعات و انتشار نکاتی توسط اداره نظارت بر ناشران بورسی ، زمینه بازگشایی "وبصادر" شود. 

 
9:06مدیرعامل بانک پارسیان با بیان اینکه دستور کار جلسه آتی بانک‌ها، نرخ سود بانکی است، گفت: به دنبال این هستیم که نرخ سود بانکی هم در بخش سپرده و هم در بخش تسهیلات متعادل‌تر شود 

9:20 گروه خودرو اکثرا منفی هستند/برخی نمادهای این گروه افت خوئبی داشته اند و مناسب خرید هستند 

9:25
صادرات تیرآهن ذوب آهن اصفهان به اروپا از سر گرفته شدایرنا-مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان درباره برنامه های صادراتی این شرکت در سال جاری گفت: امسال برنامه صادرات این واحد صنعتی دستیابی به صدور یک میلیون تن محصولات است که نسبت به عملکرد پارسال که 700 هزار تن بود، رشد بیش از 40 درصدی خواهد داشت . وی در ادامه افزود: امروز با توجه به شرایط بازار، امکان صادرات 500 هزار تن چدن نیز به کشورهای اروپایی فراهم شده است که امسال با راه اندازی مجدد کوره شماره یک انجام می شود .  

9:30
نماد معاملاتي شركت توكا رنگ فولاد سپاهان(شتوكا1) پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام وتقسيم سود نقدي هر سهم با محدوديت دامنه نوسان قيمت تا سقف 50 درصد، امروز سه شنبه مورخ 19/02/1396 آماده انجام معامله مي باشد.

9:35نماد معاملاتي شركت فارسيت اهواز(سفاسي1) پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام با محدوديت دامنه نوسان قيمت تا سقف 50 درصد، امروز سه شنبه مورخ 19/02/1396 آماده انجام معامله مي باشد.  

9:40  معرفی سهم::دوستان قبلا ذوب رو توصیه کردم و باز هم توصیه به خرید این نماد با دید میان مدت دارم 

10:00 
شاخص کل 79،687

واحد منفی 56

ارزش بازار  3،298،222 میلیارد ریال

ارزش معاملات 699 میلیارد ریال

حجم معاملات 286 میلیون سهم

نمادهای تاثیر گذار در شاخص

آپ 24 واحد منفی

رانفور 18 واحد مثبت

رتاپ 10 واحد منفی

وبانک 8 واحد مثبت

وپست 7 واحد مثبت

شخارک 6 واحد مثبت

شتران 6 واحد مثبت

10:05
بیشترین حجم معاملات 

شپلی 63.5 میلیون سهم

خساپا 23.8 میلیون سهم

خکاوه 15.8 میلیون سهم 

فنوال 13.3 میلیون سهم

ذوب 10.5 میلیون سهم 

10:10نماد معاملاتي شرکت شير پاستوريزه پگاه گلپايگان (غگلپا1) جهت برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 23/02/1396، در پايان معاملات امروز سه شنبه مورخ 19/02/1396 متوقف مي گردد.  

10:15در پايان معاملات امروز نماد معاملاتي شركت فرآوري مواد معدني ايران (فرآور) جهت برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه به منظور تصويب صورتهاي مالي،شركت سيمان سفيد ني ريز(سنير) جهت برگزاري مجامع عمومي عادي ساليانه به منظور تصويب صورتهاي مالي – عمومي فوق العاده به منظور تصميم گيري در خصوص اصلاح اساسنامه متوقف خواهند شد. 

10:17 
فارس : خبرها حاكى از عقد قرارداد با شركت ايتوچو ژاپن جهت فروش پلى اتلين هلدينگ خليخ فارس در حاشيه بيست و دومين نمايشگاه نفت گاز پتروشيمى امضاء شد .


10:18 شتران : مديرعامل پالايش نفت تهران از امضاى قرارداد توليد كاتاليست بنزين يورو ٥ فى مابين شتران و يك شركت داخلى در حاشيه بيست و دومين نمايشگاه بين المللى نفت ، گاز و پتروشيمى خبر داد . 

10:22امروز سه شنبه مورخ 1396/02/19 تعداد 904ر413ر993ر4 سهم معادل 10ر16 درصد از سهام شركت سرمايه گذاري توسعه معادن و فلزات از طرف بانك رفاه كارگران به وكالت از موسسه صندوق حمايت و بازنشستگي كاركنان فولاد به صورت يكجا ونقد و يا اقساط (طبق شرايط اعلامي در آگهي عرضه)به قيمت پايه هر سهم 274ر1 ريال در نماد ومعادن4 عرضه خواهد شد. كارگزاران خريدار در صورتي مجاز به ورود سفارش خريد به سامانه معاملاتي هستند كه 3 درصد ارزش سهام مورد معامله براساس قيمت پايه را نقدا يا به صورت ضمانت نامه بانكي بدون قيد و شرط از مشتري دريافت كرده و حسب مورد به حساب شركت سپرده گذاري مركزي اوراق بهادار و تسويه وجوه واريز يا به اين شركت ارائه نمايند.  

10:33روحاني امروز ساعت ٤ عصر در جمع هوادارنش در تهران سخنراني مي كند 

10:40در گروه های حمل و نقل ، بیمه ، بانک ، لیزینگ و سرمایه گذاریها که اکثرا نمادها قرمزپوش هستند ، نمادهای حفارس ، حپترو ، وپست با صف خرید و نمادهای بپاس ، پارسیان ، ما ، وانصار ، ولساپا ، وایران ، وسپه ، گوهران ، وسبحان دادوستدهای متعادل مثبتی را تجربه می کنند . 

10:50
خودرو:پينين فارينا ايتاليا يكي از بزرگترين شركت هاي طراحي پلتفرم جهان به شمار مي آيد و در کارنامه کاری خود همکاری های زیادی با شرکت هایی چون آلفارومئو، جي.ام، هيوندايي، ولوو، جگوار، مازراتی، پژو، هوندا و فیات را دارد. از سال 1951 كليه خودروهاي فراري توسط اين شركت طراحي شده است. پينين فارينا به عنوان ليدر اين قرارداد طراحي و توسعه پلتفرم اختصاصي براي گروه صنعتي ايران خودرو را به عهده دارد. 

11:00ارفع در حال افزایش قیمت است/این سهم در ابتدای هفته و هفته گذشته در نبض بازار توصیه شد 

11:05 دوستان ما امسال چهارمین سال است که یک گروه ویژه تلگرامی برای کاربران وِیژه راه اندازی کرده ایم که در ان در ساعات معاملات معرفی سهم و تحلیل بصورت انلاین داریم/ خدا را شاکریم کاربرانی که تا کنون با ما همراه بوده اند از ما راضی بوده اند/شما هم اگر مایلید به ما بپیوندید
برای پیوستن به گروه ویژه ما با هزینه ماهانه 50 تومان با شماره 0919339873 در تماس باشید 

11:06،نماد معاملاتي شركت هاي واسپاري ملت(ولملت ) پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه مبني بر تقسيم سود نقدي، حمل ونقل توكا(حتوكا) با توجه به ارائه صورت هاي مالي حسابرسي شده سال مالي منتهي به 1395/12/30 ،بدون محدوديت نوسان قيمت با استفاده از مكانيزم حراج تك قيمتي آماده انجام معامله مي باشند. 

11:07نماد معاملاتي شركت سيمان آرتا اردبيل(ساربيل) با توجه به تعديل پيش بيني درامد هر سهم سال مالي منتهي به 1396/09/30، با محدوديت نوسان قيمت آماده انجام معامله مي باشد. 

11:08 تعداد 9،321،165 حق تقدم استفاده نشده شركت توسعه خدمات دريايي و بندري سينا (سهامي عام) در نماد حسيناح1 ، امروز سه شنبه مورخ 19/02/1396 بدون محدوديت دامنه نوسان قيمت آماده انجام معامله مي باشد. لازم به ذکر است محدوديت حجمي خريد در هر سفارش 50,000 سهم مي باشد. در اين خصوص توجه به موارد ذيل ضروري است: مهلت پذيره نويسي عمومي تا روز سه شنبه مورخ 16/03/1396بوده و كارگزاراني كه حق تقدم مذكور را خريداري مي نمايند، مي بايست وجه پذيره نويسي حق تقدم خريداري شده را همزمان با تسويه وجه معامله حق تقدم به شركت سپرده گذاري مركزي واريز نمايند. بديهي است مسئوليت واريز وجه معامله حق تقدم و همچنين وجه پذيره نويسي حق تقدم خريداري شده (ارزش اسمي هر سهم) بر عهده كارگزار مربوطه مي باشد. شركت سپرده گذاري مركزي، وجوه حق تقدم استفاده نشده را به كارگزار فروشنده پرداخت نموده و كارگزار فروشنده مكلف است وجوه مذكر ر به حساب ناشر واريز نمايد. لازم به ياد آوري است با توجه به اينكه سهام مذكور حق تقدم استفاده نشده مي باشد، خريداران امكان فروش سهام خريداري شده را، تا قبل از ثبت افزايش سرمايه شركت ندارند. همچنين، با توجه به اينكه متعهد پذيره نويس، سهامدار عمده ناشر مي باشد چنانچه تمايل داشته باشد بدهي ناشي از خريد حق تقدم هاي استفاده نشده در عرضه عمومي ناشي از افزايش سرمايه را با مطالبات خود از ناشر تهاتر نمايد، مي بايست حداقل 5 روز قبل از اتمام دوره عرضه عمومي، درخواست خود به همراه گزارش بازرس قانوني ناشر مبني بر تأييد خالص بدهي به متعهد پذيره نويس را به فرابورس ارائه نمايد. فرابورس با بررسي و احراز لازم اجازه انجام تسويه خارج از اتاق پاياپاي معاملات مربوطه را مطابق با روال مربوط با فرم تسويه خارج از اتاق پاياپاي صادر مي نمايد. 

 11:21 معرفی سهم/نماد خزر در گروه خودرو و قطعات در محدوده های فعلی با حد ضرر 80 برای ورود کم ریسک ارزیابی میشود

11:30
خبر/ایران خودرو قرارداد ۱۰ جانبه بین المللی بست/قرارداد و تفاهم نامه 10 جانبه بین المللی برای طراحی و تولید پلتفرم محصولات جدید ایران خودرو امروز با حضور وزیر صنعت در شرکت ساپکو امضا شد.معرفی خانواده موتور جدید ایران خودرو با همکاری شرکت آلمانی ماهله  (Mahle) و قابلیت طراحی مدل هیبریدی و برقی از جمله استراتژی های پلتفرم جدید است. 

11:35بلوک ومعادن در قیمت 1407 ریال و با رشد 10 درصدی نسبت به قیمت پایه انجام شد 

11:40 دوستان سهمی که معرفی میشه منتظر نباشید دو روزه صف خرید بشه فعلا کلیت بازار قابلیت رشد انچنانی نداره اما روی سهامی که ما معرفی میکنیم قطعا در بازه زمانی مشخص شده به سود مطلوبی خواهید رسید 


12:00 ارفع::
٣١٥ ريال سود محقق كرده كه با در نظر  داشتن سود ٢٤١ ريالي پيش بيني شده پوشش مناسب ١٣١ درصدي  سود صورت گرفته است. 

12:25خزر سهم معرفی شده در نبض امروز تا مثبت 3 پیش رفت 

12:30بازار امروز نسبتا پر عرضه بود و به کمک معاملات بلوک نمادهای شاخص ساز با رشد 114 واحدی به کار خود پایان داد

 

 دوستان ما امسال چهارمین سال است که یک گروه ویژه تلگرامی برای کاربران وِیژه راه اندازی کرده ایم که در ان در ساعات معاملات معرفی سهم و تحلیل بصورت انلاین داریم/ خدا را شاکریم کاربرانی که تا کنون با ما همراه بوده اند از ما راضی بوده اند/شما هم اگر مایلید به ما بپیوندید

برای پیوستن به گروه ویژه ما با هزینه ماهانه 50 تومان با شماره 0919339873 در تماس باشید 

لینک کانال ما در تلگرام  /روی لینک کلیک کنید>>>https://telegram.me/joinchat/AZRymDvbGRIiauZLXYi1Mg 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باسلام ما به دلیل تغییر ادرس سایت از ابتدای سال 96 در این وبلاگ مطلب گذاشتیم اما سابقه اغاز کار سایت ما به سال 90 بازمیگردد به جرات میگویم ما یکی از بی حاشیه ترین سایت های بورسی هستیم که با توجه به روند سهام مستعد رشد را تحلیل و بررسی میکنیم :) ما یک گروه تلگرامی برای کاربران ویژه خود با هرینه ماهانه 50 تومان تشکیل داده ایم که این گروه هم از اولین گروه های تلگرامی فعال در بورس میباشید و در ساعات بازار بصورت آنلاین در یک ارتباط دو طرفه (کانال نیست) با کاربر سهام مستعد رشد تحلیل و معرفی میشود برای پیوستن به گروه تلگرامی ما با شماره 09351307055 در تلگرام تماس داشته باشید- فاطمه رضایت-حسین قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1134
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 4,497
  • بازدید سال : 27,233
  • بازدید کلی : 564,562
  • کدهای اختصاصی
    http://s8.picofile.com/file/8319429626/300_250_gif.mp4.html