loading...
خبر صبحگاهی بازار
فاطمه رضایت-حسین قدیمی بازدید : 293 دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

درج شنیده ها در این قسمت به معنای تایید انها نیست


توریل

گفته میشود شرکت فروش زمین 10 میلیاردی در جاده قم-کاشا و تهران پارس در دستور کار دارد


کروی

مدیرعامل هلدینگ توسعه معادن #روی ایران با اشاره به افزایش تولیدات روی در کشور گفت: توافق هسته‌ای در کنار برنامه‌ریزی مناسب و هدفدار سبب شد که بتوانیم تولیدات خود را بالا ببریم.

ذوب

معاون وزیر راه و شهرسازی می گوید، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و راه آهن ایران آمادگی دارد تمام ریل تولیدی ذوب آهن اصفهان را خریداری کند. هم اکنون احداث 3 هزار و 500 کیلومتر خط آهن  در کشور در دست اجراست اما به علت کمبود ریل مورد نیاز بسیاری از پروژه های ریل گذاری در کشور متوقف شده بود.لازم به ذکر است، تولید آزمایشی ریل ملی در ذوب آهن اصفهان آغاز شده، اما هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده است. 


خساپا

بر طبق شنیده های غیر رسمی قرار است بلوک سایپا در محدوده 115 – 119 روی تابلو معامله شود. همچنین شنیده می شود شرکت به زودی برای تعدیل مثبت عایدی در حدود 30 درصد متوقف خواهد شد.

 بترانس

مدیر مالی شرکت نیرو ترانس/تغییرات اخیر در سود آوری شرکت ناشی از افزایش فروش و... نبوده است و ناشی از توزیع سود شرکت های فرعی بوده است. تحقق بودجه و تغییر سود آوری نسبت به سال گذشته ناشی از این موضوع بوده است.فروش 100 میلیارد تومانی را برای امسال پیش بینی کردیم و در تلاشیم تا به این میزان برسیم. روند ها در شرکت تغییر خاصی نخواهد داشت و برنامه های عملیاتی را به مانند سال قبل دنبال می کنیم. البته فعلا ابتدای سال است و باید دید تا میزان نقدینگی در بازار در چه شرایطی قرار می گیرد و با گذشت زمان بهتر می توان در خصوص وضعیت آتی شرکت اظهار نظر کرد.تقریبا 10 سال با کشور های خارجی ارتباط چندانی نداشتیم و در حدود دوسالی است که روابط بین المللی بهبود داشته است. به منظور انتقال تکنولوژی و توسعه تکنولوژیکی با کشورهای مختلف اروپایی مذاکراتی کرده ایم و این امر به طور جدی در دستور کار است چرا که این امر از ضروریات است.در مجموع شرکت در زمینه صادرات تولید و فروش اتفاق خاصی نداشته است و تقسیم سود شرکت های فرعی در رشد سود آوری موثر بوده است. 


مسکن

در حالیکه مسکن در چهارمین سال رکود خود به سر می‌برد، کارشناسان و فعالان بازار مسکن معتقدند سیگنال‌های ارسالی از بازار مسکن به گونه‌ای نیست که بتوان به رونق خوشبین بود و رکود هم در این سالها نتوانسته قدرت خرید متقاضیان را افزایش دهد. سال 95 ظاهراً بهترین سال مسکن بعد از 3 سال رکود پیش‌بینی شد، اما سال گذشته نیز بر خلاف اعلام مقامات مسئول و حتی فعالان بازار مسکن وارد رونق نشد چرا که کارشناسان اقتصادی بر این باور هستند که خروج از رکود و شروع رونق مسکن حدوداً شش ماه پس از ایجاد رونق در کل اقتصاد ایران میسر می شود. نکته‌ای که اتفاقاً در سال 95 هم رخ نداد و مسکن را در چهارمین سال رکود خود نگه داشت. حال با این تفاسیر پیش بینی ها به این شکل است که رکود وارد سال پنجم خود خواهد شد،چرا که نشانه‌ای از رونق اقتصاد وجود ندارد که بخواهیم بگوییم بعد از شش ماه مسکن رونق خواهد گرفت.


وتجارت

خبرها حاكى از امضاى تفاهم نامه اى با بانك CDB ( چهارمين بانك چين ) ميباشد كه تضمين كننده اعطاى تسهيلات به ارزش ٣٠٠ ميليون دلار از طرف بانك مذكور به بانك تجارت جهت تأمين مالى و فاينانس پروژه هاى تحت پوشش شركت مخابرات ميباشد .


قصفها

برخی معتقدند ممکن است قصفها هم به مانند قزوین از مزایای ماده 20 قانون رفع موانع تولید که باعث بخشودگی جرایم تأخیر تأدیه دین می شود، استفاده کند و تعدیل بدهد. در این صورت رسیدن قیمت های 1.100 تومانی در قصفها دور از دسترس نخواهد بود.

مواد معدنی

نایب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران ضمن اعلام افت مجدد نرخ صادرات سنگ آهن دانه بندی، گفت: دولت یازدهم برای دریافت عوارض صادراتی سنگ آهن در سال جاری یک تنفس 6 ماهه در نظر گرفته است که از نیمه دوم امسال این امر اجرایی می شود و برای مهرماه اجرای این برنامه در دستور کار است . 

واتی

محمد رضا رستمی مدیرعامل «واتی» :  شیران تقریبا انحصار LAB ایران را در اختیار دارد از طرفی طرح توسعه این شرکت با تکنولوژی مدرن   UOP (انتقال تکنولوژی ) ، بوده که با این تکنولوژی  ظرفیت تولید  از ١٠٠هزار تن به ٢٠٠هزار تن افزایش می یابد و به همین میزان سودآوری شرکت نیز افزایش خواهد داشت. بر این اساس شیران از منظر هلدینگ یک سهم ارزشی محسوب می شود و بلوک مدیریتی خود در این سهم را دست کم تا افق ۱۰ سال آینده حفظ خواهیم کرد 

سیمان

چندی پیش ما شاهد افزایش عوارض گمرکی در مرز شلمچه بودیم. این عوارض به اندازه ٨ دلار به ازای هر تن اضافه شده که این موضوع می تواند مشکلات صنعت را کمی بیشتر کند و به همین دلیل شرکت های سیمانی باید به فکر افزایش فروش به سایر نقاط باشند. 

شرانل

 مديرعامل شركت نفت ايرانول از عرضه محصولات با كيفيت و داراى تائيد خودروسازان جهانى توسط اين شركت به بازار خبر داد ، چندى پيش شرانول در شهر تورين ايتاليا تفاهم نامه اى با شركت پتروناس به امضاء رساند  

دانا 

بیمه دانا خسارت سی میلیارد ریالی آتش سوزی سیمان شاهرود را پرداخت کرد. دکتر جعفری، رییس هیات مدیره بیمه دانا در مراسم اهدای چک خسارت سیمان شاهرود گفت: هدف بیمه رفع مخاطراتی است که حوادث ممکن است برای تولیدکنندگان ایجاد کند. 

سنگ_آهن

ایب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران ضمن اعلام افت مجدد نرخ صادرات سنگ آهن دانه بندی، گفت: دولت یازدهم برای دریافت عوراض صادراتی سنگ آهن در سال جاری یک تنفس ۶ ماهه در نظر گرفته است و از نیمه دوم امسال این امر اجرایی می شود .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باسلام ما به دلیل تغییر ادرس سایت از ابتدای سال 96 در این وبلاگ مطلب گذاشتیم اما سابقه اغاز کار سایت ما به سال 90 بازمیگردد به جرات میگویم ما یکی از بی حاشیه ترین سایت های بورسی هستیم که با توجه به روند سهام مستعد رشد را تحلیل و بررسی میکنیم :) ما یک گروه تلگرامی برای کاربران ویژه خود با هرینه ماهانه 50 تومان تشکیل داده ایم که این گروه هم از اولین گروه های تلگرامی فعال در بورس میباشید و در ساعات بازار بصورت آنلاین در یک ارتباط دو طرفه (کانال نیست) با کاربر سهام مستعد رشد تحلیل و معرفی میشود برای پیوستن به گروه تلگرامی ما با شماره 09351307055 در تلگرام تماس داشته باشید- فاطمه رضایت-حسین قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1134
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 4,496
  • بازدید سال : 27,232
  • بازدید کلی : 564,561
  • کدهای اختصاصی
    http://s8.picofile.com/file/8319429626/300_250_gif.mp4.html