loading...
خبر صبحگاهی بازار
فاطمه رضایت-حسین قدیمی بازدید : 345 دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

سلام و صبح بخیر

8:55 این روزها مجامع شرکت‌های بورسی به تدریج در حال برگزاری است و عمدتا شرکت‌های دارویی در حال برگزاری مجامع سالانه برای تصمیم‌گیری درخصوص صورت‌های مالی و تقسیم سود میان سهامداران هستند. موضوع تقسیم سود سهامداران که از آن به‌عنوان بخش شیرین مجامع عنوان می‌شود با دیدگاه‌های مختلفی مواجه است. به‌طور مثال، میزان بالای تقسیم سود با نظرات موافق و مخالفی مواجه است. سهامداران و به خصوص سهامداران عمده به دنبال تقسیم سودهای حداکثری در مجامع هستند. بهر حال اگر شما هم دنبال رفتن به مجمع هستید میتوانید این روزها با سهام معرفی شده به مجمع بروید

 8:56نماد معاملاتي شركت هاي صنايع پتروشيمي كرمانشاه(كرماشا)،سيمان خزر(سخزر)با توجه به عدم كشف قيمت در روز معاملاتي قبل،بدون محدوديت نوسان قيمت با استفاده از مكانيزم حراج تك قيمتي آماده انجام معامله مي باشند.

8:58نماد معاملاتي شركت شيرپاستوريزه پگاه اصفهان(غشصفا)با توجه به تعديل پيش بيني درآمد هر سهم متوقف شد.

9:00نماد معاملاتي شركتهاي حمل و نقل توكا(حتوكا)،فرآورده هاي غذايي و قند پيرانشهر(قپيرا) با توجه به تعديل پيش بيني درآمد هر سهم متوقف شدند 

9:05 خساپا منفی معامله میشود اما احتمالا با افزایش قیمت مواجه میشود 

9:06
امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شرکت ایرانول و پتروناس

مدیران عامل شرکت نفت ایرانول و پتروناس مالزی به منظور تولید مشترک روغن‌های موتوری، صنعتی، دریایی و گریس جهت عرضه به بازار ایران و منطقه تفاهم‌نامه امضا کردند./فارس

 

9:07‏واکنش مثبت بازار به انتخاب امانوئل ماکرون به ریاست‌جمهوری فرانسه/ یورو تقویت شد/ بازارهای سرمایه آسیا رشد کردند 

9:09 فاهواز :نورد و لوله اهواز در دوره 9 ماهه منتهی به 95/09/30 (حسابرسی نشده) به ازای هر سهم 112 ریال زیان شناسایی کرده  است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 39% کاهش داشته است.این شرکت براساس عملکرد 9 ماهه برای سال مالی منتهی به 1395/12/30 مبلغ 420,411 میلیون ریال زیان خالص شناسایی کرده است. 

9:10
ثامان: پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 1396/06/31 دوره 6 ماهه (حسابرسی نشده)   دوره منتهی به 1395/12/30     به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت سامان گستر اصفهان طی نامه شماره مورخ 1396/02/18 پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 1396/06/31 با سرمایه 221,941 میلیون ریال مبلغ 200 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد. 

بدون تغییر نسبت به گزارش قبل

پوشش 6 ماهه 26% مبلغ 52 ریال 

9:30 عرضه در خودروئی ها نسبتا بالاست 

10:00 معرفی سهم 
منفی های تمحرکه به نظرم فرصت خرید هست بازه فعلی و ۱۴۰ میتونید بخرید حد ضرر تثبیت زیر ۱۳۰ 

10:05
ورود تایرهای چینی به کشور ممنوع شد 

خبر خودرو-رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفت : از اواخراردیبهشت ماه ، کلیه تایرهای وارداتی باید استاندارد زیست محیطی SWR را داشته باشند. بنابراین در راستای اعمال قانون واردات تایر و عدم کسب استاندارد زیست محیطی SWR ، تایرهای چینی اجازه ثبت سفارش نخواهند داشت.

وی همچنین در ادامه گفت :  در خواست افزایش قیمت تایر با توجه به نرخ مواد اولیه و افزایش سایر هزینه ها به سازمان حمایت ارائه شده است اما تاکنون با رقم پیشنهادی انجمن موافقتی صورت نگرفته است.  در صورت موافقت سازمان حمایت قیمت تایر حدود 10 درصد افزایش خواهد یافت.

10:11معرفی سهم ::وساپا هم همچنان برای ورود با حد ضرر 85 توصیه میشود

10:14
بررسی نشان داد : متوسط مبایعات مسکن ماهانه شهر تهران نشان میدهد که به صورت متوسط در سال 1395 معادل 13 هزار  مبایعه نامه منعقد شده که بالاترین میزان نسبت به 4 سال اخیر است و انتظار میرود از تابستان 1396 و به خصوص نیمه دوم سال شاهد رشد این امار باشیم گفتنی است سقف متوسط ماهانه مبایعات طی 8 سال اخیر سال 1391 معادل 16500مبایعه نامه بود که آغاز رشد و جهش بازار مسکن بود 

10:40
علت توقف دیروز ۲ نماد و غیبت طولانی دو بانک بزرگ / آخرین خبر از بانک صادرات/بورس پرس-رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی گفت: توقف نماد سرمایه گذاری صنعت بیمه ناشی از ابهام در ارایه اطلاعات مربوط به فروش و سپس خرید بخشی پروژه تجاری اداری گلستان خیام واقع در منطقه 22 است که مدیران آن باید توضیحاتی ارایه دهند. وی همچنین در خصوص علت غیبت طولانی دو بانک پاسارگاد و پارسیان که 2 آذر و 15 آبان سال گذشته تاکنون با توقف نماد روبرو هستند، گفت: این دو بانک باید اطلاعات مربوط به دو سال مالی قبل و جاری را بدهند اما تاکنون چنین رویدادی رخ نداده تا امکان بازگشایی نماد این دو بانک فراهم شود. وی درباره آخرین وضعیت بانک صادرات هم  گفت: این بانک نامه توضیح لازم مربوط به مطالبات را به سازمان بورس ارسال کرده اما از احتمال تعدیل دیگری خبر داده که باید منتظر آن بود تا بعد از تکمیل اطلاعات و انتشار نکاتی توسط اداره نظارت بر ناشران بورسی ، زمینه بازگشایی "وبصادر" شود. 

10:44
توافق کاهش تولید نفت بعد از ۲۰۱۷ هم تمدید خواهد شد 

تسنیم- به نقل از بلومبرگ، وزیر انرژی عربستان گفت، وی اطمینان دارد که توافق تولید کنندگان نفت برای کاهش تولید و مهار مازاد عرضه در بازار در نیمه دوم امسال و احتمالا پس از آن نیز تمدید خواهد شد. 

10:55
 نماد معاملاتي شرکت پتروشيمي اصفهان (شصفها1) پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام و ارائه تصميمات اصلاح شده مجمع، با محدوديت دامنه نوسان قيمت تا سقف 10 درصد، امروز دوشنبه مورخ 18/02/1396 آماده انجام معامله مي باشد.  

11:00
امروز توقف نمادهای زاگرس ، بکهنوج ، وبوعلی ، سخاش  جهت برگزاری مجمع سالانه 

11:07
شاخص کل 79،755

واحد مثبت 94

ارزش بازار  3،301،499 میلیارد ریال

ارزش معاملات 1162 میلیارد ریال

حجم معاملات 511 میلیون سهم

نمادهای تاثیر گذار در شاخص

رانفور 84 واحد مثبت

فولاد 32 واحد مثبت

رمپنا 28 واحد مثبت

خساپا 23 واحد منفی

همراه 19 واحد مثبت

ونوین 16 واحد مثبت

وآتی 11 واحد منفی

11:08
بیشترین حجم معاملات تا این لحظه

خساپا 188 میلیون سهم

فنوال 35.8 میلیون سهم

خپارس 25.8 میلیون سهم 

چکاپا 22.6 میلیون سهم

ذوب 17.5 میلیون سهم 


11:17 
نماد معاملاتي شركتهاي سبحان دارو(دسبحان) با توجه به لغو آگهي دعوت به مجمع عمومي عادي ساليانه، داروسازي ابوريحان(دابور) با توجه به ارائه صورت هاي مالي حسابرسي شده سال مالي منتهي به 1395/12/30،حق تقدم شركت مذكور(دابورح)با توجه به بازگشايي نماد اصلي ، با محدوديت نوسان قيمت آماده انجام معامله مي باشند.  

11:30مهر-رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ابراز امیدواری کرد با همراهی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیش نویس لایحه اصلاح قوانین بازار سرمایه به زودی نهایی شود و موارد تکمیلی به قوانین بازار سرمایه اضافه شود.

11:37 بترانس:::
مدیر مالی شرکت نیرو ترانس/تغییرات اخیر در سود آوری شرکت ناشی از افزایش فروش و... نبوده است و ناشی از توزیع سود شرکت های فرعی بوده است. تحقق بودجه و تغییر سود آوری نسبت به سال گذشته ناشی از این موضوع بوده است.

🔹فروش 100 میلیارد تومانی را برای امسال پیش بینی کردیم و در تلاشیم تا به این میزان برسیم. روند ها در شرکت تغییر خاصی نخواهد داشت و برنامه های عملیاتی را به مانند سال قبل دنبال می کنیم. البته فعلا ابتدای سال است و باید دید تا میزان نقدینگی در بازار در چه شرایطی قرار می گیرد و با گذشت زمان بهتر می توان در خصوص وضعیت آتی شرکت اظهار نظر کرد.

🔹تقریبا 10 سال با کشور های خارجی ارتباط چندانی نداشتیم و در حدود دوسالی است که روابط بین المللی بهبود داشته است. به منظور انتقال تکنولوژی و توسعه تکنولوژیکی با کشورهای مختلف اروپایی مذاکراتی کرده ایم و این امر به طور جدی در دستور کار است چرا که این امر از ضروریات است.

🔹در مجموع شرکت در زمینه صادرات تولید و فروش اتفاق خاصی نداشته است و تقسیم سود شرکت های فرعی در رشد سود آوری موثر بوده است. 

11:40 نماد معاملاتي شركت هاي ايران دارو(ديران) پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه مبني بر تقسيم سود نقدي، قند شيرين خراسان(قشرین) پس از برگزاري مجمع عمومي عادي بطور فوق العاده بدون تقسيم سود نقدي- تعديل پيش بيني درامد هر سهم سال مالي منتهي به 1396/06/31، سيمان بهبهان(سبهان)با توجه به ارائه صورت هاي مالي حسابرسي نشده سال مالي منتهي به 1395/12/30،بدون محدوديت نوسان قيمت با استفاده از مكانيزم حراج تك قيمتي آماده انجام معامله مي باشند.  

11:47نماد معاملاتي شركتهاي سبحان دارو(دسبحان) با توجه به لغو آگهي دعوت به مجمع عمومي عادي ساليانه، داروسازي ابوريحان(دابور) با توجه به ارائه صورت هاي مالي حسابرسي شده سال مالي منتهي به 1395/12/30، با محدوديت نوسان قيمت آماده انجام معامله مي باشند.  

11:51 
معاون وزیر راه و شهرسازی می گوید، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و راه آهن ایران آمادگی دارد تمام ریل تولیدی ذوب آهن اصفهان را خریداری کند. هم اکنون احداث 3 هزار و 500 کیلومتر خط آهن در کشور در دست اجراست اما به علت کمبود ریل مورد نیاز بسیاری از پروژه های ریل گذاری در کشور متوقف شده بود.لازم به ذکر است، تولید آزمایشی ریل ملی در ذوب آهن اصفهان آغاز شده، اما هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده است. 

11:55
شاملا::معدنی املاح ایران در دوره 12 ماهه منتهی به 95/12/30 (حسابرسی نشده) به ازای هر سهم 1,866 ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل  3% افت داشته است.این شرکت براساس عملکرد 12 ماهه آخرین پیش بینی سال مالی منتهی به 1395/12/30 را 94% پوشش داده است. 

12:00خساپا بخشی از بلوک در بازار زده شد گفته میشود میزان جابجایی 400 میلیون سهم است 

12:16درباره تاثیرپذیری پالایشی از از نرخ دلار باید گفت که همه شرکت های پالایشی هم خرید مواد اولیه و هم فروش محصولات خود را بر اساس دلار مبادلاتی انجام می دهند. هر چه قیمت دلار مبادلاتی افزایش یابد فروش ریالی پالایشگاه ها نیز بیشتر خواهد شد. با رشد فروش ریالی سود خالص بیشتری می تواند عاید شرکت های پالایشی شود. با توجه به اینکه بخشی از بهای تمام شده این شرکت ها شامل سربار، دستمزد و هزینه های ثابت است بنابراین با رشد فروش ریالی به مقدار سود خالص بیشتری دست پیدا می کنند.

12:20
واردات آهن قراضه از عراق و افغانستان ممنوع شد/ایبنا- گمرک ایران با صدور بخشنامه‌ای، واردات آهن آلات قراضه و ضایعات فلزی از کشورهای عراق و افغانستان را ممنوع کرد. 

12:30 بازار امروز نسبتا پر عرضه بود و با رشد 83 واحدی به کار خود پایان داد

حپترو نمادی که ابندای وقت منفی در گروه ویژه تلگرام معرفی و تحلیل شد صف خرید تشکیل داد/شما هم با ماهانه 50 تومان به گروه ویژه ما بپیوندید

برای پیوستن به گروه ویژه با شماره 09193398873 در تماس باشید 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باسلام ما به دلیل تغییر ادرس سایت از ابتدای سال 96 در این وبلاگ مطلب گذاشتیم اما سابقه اغاز کار سایت ما به سال 90 بازمیگردد به جرات میگویم ما یکی از بی حاشیه ترین سایت های بورسی هستیم که با توجه به روند سهام مستعد رشد را تحلیل و بررسی میکنیم :) ما یک گروه تلگرامی برای کاربران ویژه خود با هرینه ماهانه 50 تومان تشکیل داده ایم که این گروه هم از اولین گروه های تلگرامی فعال در بورس میباشید و در ساعات بازار بصورت آنلاین در یک ارتباط دو طرفه (کانال نیست) با کاربر سهام مستعد رشد تحلیل و معرفی میشود برای پیوستن به گروه تلگرامی ما با شماره 09351307055 در تلگرام تماس داشته باشید- فاطمه رضایت-حسین قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1134
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 4,475
  • بازدید سال : 27,211
  • بازدید کلی : 564,540
  • کدهای اختصاصی
    http://s8.picofile.com/file/8319429626/300_250_gif.mp4.html