loading...
خبر صبحگاهی بازار
فاطمه رضایت-حسین قدیمی بازدید : 438 شنبه 16 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

سلام صبح شنبه شما بخیر باشه

8:30 قیمت جهانی نفت، فلزات و مواد معدنی طی روزهای اخیر افت قابل‌توجهی را تجربه کرده‌است. رکوردشکنی‌های این کالاها در مسیر نزولی احتمال ایجاد موج عرضه را در بازار سهام به وجود آورده است. در این میان دو‌گانگی میان کارشناسان بازار جهانی درخصوص رفتار قیمتی کالاها مشاهده می‌شود. عده‌ای به بازگشت قیمتی پس از تخلیه هیجانات عرضه به خصوص در بازار فلزات اشاره می‌کنند و برخی دیگر از کارشناسان نیز هراس از ضعف اقتصادی چین را عامل تداوم فشار بر قیمت کالاها می‌دانند. از سوی دیگر بورس تهران در هفته‌‌های اخیر با فضای سیاسی حاکم و با چرخش نقدینگی در صنایع مختلف رشدهای اندک ولی مداومی را تجربه کرده است. بر این اساس همچنان احتمال غلبه این فضا بر معاملات بازار وجود دارد. بر این اساس می‌توان دو سناریو را برای ادامه حرکتی بازار سهام مطرح کرد. در سناریوی نخست احتمال واکنش منفی فعالان بازار و خروج نقدینگی از نمادهای کالایی وجود دارد. در سناریوی دیگر نیز احتمال بی‌واکنشی یا حمایت همه‌جانبه از سهام کالایی برای جلوگیری از ریزش شاخص وجود دارد.

8:40
صف های خرید

وآتی 65.2 میلیون سهم

چکارن 33.9 میلیون سهم

فنوال 25  میلیون سهم

کماسه 16.8 میلیون سهم

چنوپا 13.8  میلیون سهم
 

8:45صف های فروش 

وکار 444 هزار سهم

سیلام 398 هزار سهم

سمازن 280 هزار سهم 

8:50
جدید ترین خبر درباره معامله بلوکی بزرگترین هلدینگ معدنی بورس/صندوق روستاییان و عشایر نیز در کنار مجموعه تامین اجتماعی،‌ سرمایه گذاری امید و فولاد مبارکه به عنوان مجموعه هایی که به خرید بلوک ١۶ درصدی «ومعادن» می اندیشند قرار می گیرد. 

8:55
 سخزر با توجه به تعديل پيش بينی درآمد هر متوقف شد
 

9:00 وزیر نفت: من نگفتم در بنزین خودکفا شده‌ایم بلکه آنچه که ما اعلام کردیم تولید مستمر بنزین از واحد اول پالایشگاه پارس است.

9:05
نماد معاملاتي شركت هاي سيمان تهران(ستران)،حق تقدم شركت شهد ايران (غشهدح)، با توجه به عدم كشف قيمت در روز معاملاتي قبل بدون محدوديت نوسان قيمت آماده انجام معامله مي باشند 

9:10
دابور:داروسازي ابوريحان در دوره 12 ماهه منتهی به 95/12/30 (حسابرسی نشده)  به ازای هر سهم 2,652 ریال سود محقق کرده است ، که نسبت به مدت مشابه سال قبل  50% رشد داشته است.این شرکت براساس عملکرد 12 ماهه آخرین پیش بینی سال مالی منتهی به 1395/12/30 را 119% پوشش داده است. 

 
9:12با فروش ۳۸ هزار دستگاه از محصولات رنو طی سه ماه اول سال میلادی، ایران ششمین بازار بزرگ این خودرو ساز در جهان شناخته شد. فروش رنو به ایران در سه ماهه نخست امسال معادل 4.3 درصد از کل فروش رنو در سطح جهان بوده است. فرانسه، آلمان، ایتالیا، انگلیس و روسیه پیش از ایران از این نظر قرار گرفته اند./بورس پرس  

9:15در گروه ساختمانی اکثر نمادها شروعی متعادل مثبت دارند ، تا جایی که نمادهای وساخت ، ثالوند صف خرید را تجربه می کنند . در گروه سیمانی هم به جز نمادهای سهگمت و سیدکو مابقی نمادهای در حاشیه ی مثبت معامله می شوند . 

9:20
۱۶ اردیبهشت رو در حالی آغاز میکنیم که دلایل مختلفی میتونه باعث تشدید عرضه در گروه های مرتبط با قیمت های جهانی شود

که در زیر به این عوامل اشاره میکنیم

کاهش قیمت نفت به ۴۷ دلار در اثر افزایش تولید نفت آمریکا 

کاهش قیمت فلزات اساسی در اثر افت تقاضای چین 

فضای انتخاباتی کشور که فعلا در هاله ای از ابهام به سر میبره و مشخص نیست کدوم کاندید انتخاب خواهد شد 

انفجار معدن زغال سنگ یورت و تاثیر منفی آن بر روی سهام گروه زغال سنگ کشرق  کطبس  وکادو

همه این عوامل باعث افزایش عرضه در گروه پالایشی فلزی و معدنی میتونه باشه.در گروه قندی هم به دلیل افزایش تعرفه واردات و ورود نقدینگی در این گروه فعلا انتظار ادامه رشد رو داریم که سهم های مستعد این گروه در معرفی کردیم 

9:30 یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است؛ورود شرکتهای اینترنتی از اتفاقات مثبت بازار بوده که قطعا ادامه این روند بر توسعه بازار اثر خواهد داشت.رضایی در خصوص حذف حجم مبنا نیز خاطرنشان کرد: هرچقدر نظارت بر ناشران دقیق تر و دخالت در بازار توسط ناظر کمتر گردد من جمله دامنه نوسان ،  قطعا سوداگری در بازار کمتر و قیمت های سهام نیز سریعتر متعادل خواهند شد؛این تجربه در تمام کشورهای توسعه یافته وجود دارد و نظام های کنترلی از حالت قیم مابانه به نظارت صحیح حرکت نموده اند. امید مَی رود سازمان بورس نیز با بزرگ شدن بازار سرمایه به این سمت و سو حرکت نماید. 

9:40
در گروه انبوه سازی اکثر نمادها هم اکنون در درصدهای مثبت معامله می شوند . نمادهای وساخت ، ثالوند و ثپردیس در این گروه به صف خرید رسیده اند . 

9:44
توقف سه دقيقه‌اي معاملات فرابورس به احترام جان‌باختگان حادثه معدن يورت/به اطلاع مي رساند؛ به احترام جان‌باختگان و همدردي با آسيب ديدگان حادثه دردناک و تأسف‌بار ريزش معدن زمستان يورت در آزادشهر گلستان كه يكي از معادن شركت صنعتي و معدني شمال شرق شاهرود در نماد معاملاتي كشرق است؛ انجام معاملات در تمامي بازارهاي عادي فرابورس ايران از ساعت 10:00 لغايت 10:03 به مدت سه دقيقه متوقف مي شود. 

10:00
درازک با تحقق 1540 ریال سود در پایان سال مالی 1395 موفق به تحقق 96 درصد آخرین پیش بینی شده

در حقیقت کاهش درامد فروش و افزایش هزینه های عمومی اداری نسبت به آخرین پیش بینی عامل تضعیف سودآوری نسبت به بودجه پیش بینی شده میباشد.

 10:10دابور موفق به تحقق 2560 ریال و تحقق 118 درصد سود نسبت به آخرین پیش بینی سال مالی 1395 شد.

که نسبت به سال مالی گذشته نیز رشد 50 درصدی را نشان میدهد.کاهش بهای تمام شده تولید مهمترین دلیل این رشدسود نسبت به اخرین بودجه می باشد میباشد.

10:15 داسوه موفق به تحقق 3240 ریال سود در پایان سال مالی 1395 و رشد 106 درصدی نسبت به آخرین پیش بینی نمود که عمده دلیل آن کاهش بهای تمام شده  ، کاهش هزینه عمومی اداری ، کاهش هزینه مالی و رشد درامد سرمایه گذاری میباشد.سود شرکت نسبت به سال مالی 1394 رشد 11 درصدی داشت.

10:20
 دکیمی موفق به تحقق 1500 ریال معادل 103 درصد از آخرین پیش بینی در 12 ماهه سال 1395 شد که نسبت به سال مالی گذشته رشد 25 درصدی را نشان میدهددکیمی در نه ماهه منتهی به آذر ماهه 886 ریال پوشش داد و در سه ماهه پایانی سال پوشش بسیار مناسب 614 ریالی را ثبت کرددکیمی به واسطه توانایی تقسیم سود حداکثری و پی بر ای پایین میتواند مورد توجه قرار گیرد

 10:50
نخستین جلسه شورای عالی صادرات در سال 1396 در بیست و نهم فروردین ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.این جلسه 13 مصوبه مهم به نفع تسهیل صادرات داشت که قطعا تاثیرات با اهمیتی بر روند صادرات کشور در سال 1396 خواهد داشت. 4 مصوبه اول این جلسه به طور خاص به صادرات خدمات فنی و مهندسی اختصاص داشت/نکته مهمی که در این مصوبه ها به چشم می خورد، تعیین زمان حداکثر یک ماهه برای اجرایی شدن مصوبات است که از اهمیت بالای این موضوع برای دولت حکایت دارد


11:00
اعلام اسامی صادرکنندگان برتر خدمات فنی و مهندسی به بانک مرکزی

سازمان توسعه تجارت ایران فهرست صادرکنندگان معتبر خدمات فنی و مهندسی را که بیش از 20 میلیون دلار صادرات طی سال های اخیر انجام داده اند را تهیه و ظرف یک هفته به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کند.صندوق توسعه ملی مکلف به صدور ضمانت نامه حداقل 250میلیون یورو است.با هدف تسهیل در صدور ضمانت نامه های بانکی مورد نیاز صادرات خدمات فنی و مهندسی، هیات امنای صندوق توسعه ملی باید نسبت به صدور مجوز برای سپرده گذاری حداقل مبلغ 250 میلیون یورو نزد بانک های خارجی آن دسته از کشورهای هدف که مشکل مذکور در آن ها وجود دارد را صادر کند.این مصوبات خبری خوبی برای کیسون  و رمپنا خواهد بود. 

11:30 مدیرعامل کارخانه سیمان شمال گفت: مالیات بر ارزش افزوده، بدهی ها و مشکلات زیادی برای تولید در این کارخانه ایجاد کرده است. ,  وی افزود: شورای کارگری در این کارخانه راه را برای بهبود وضعیت معیشت و احقاق حق کارگران باز کرده و طی سالهای اخیر با تصویب هیٱت‌مدیره تمام حقوق و مزایای کارگران پرداخت شده است

11:50مدیر پذیرش شرکت بورس اوراق بهادار تهران ، در خصوص مهمترین برنامه های شرکت بورس در سال جاری گفت: اولین برنامه امسال به سرانجام رساندن پرونده های باز سال گذشته است./ منبع: سنا 

12:00 پر بازده ترین و کم بازده ترین شرکتهای بورسی و فرابورسی در یک سال گذشته کدامند؟؟

بالاترین بازده سالانه (بازده مرکب از تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۱۱تا ۱۳۹۶/۰۲/۱۱) از میان نمادهای قابل معامله به ترتیب اختصاص یافته است به نمادهای اپرداز (آتیه داده پرداز) ، دعبید (داروسازی دکتر عبیدی) و خاهن (آهنگری تراکتورسازی ایران) 

کمترین بازده سالانه (بازده مرکب از تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۱۱تا ۱۳۹۶/۰۲/۱۱) از میان نمادهای قابل معامله به ترتیب اختصاص یافته است به نمادهای خوساز (صنعتی محورسازان ایران خودرو) ، خاذین (طراحی و ساخت قطعات داخلی خودرو سایپا آذین) ، وبملت (بانک ملت)  

12:26
نمادهای غشاذر و غفارس پس از برگزاري مجمع عمومي ساليانه صاحبان سهام و تقسيم سود نقدي به ترتیب با رشد حدود 10 و 5 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفتند. 

12:27نمادهای بالبر لابسا فلامی تنها نمادهای صف خرید گروههای ماشین آلات و تجهیزات ودستگاههای برقی و ساخت محصولات فلزی هستند و این در حالی است که سایر هم گروهی ها با افت قیمت و نوسانات منفی همراه هستند

12:30 بازار امروز با افت 271 واحدی به کار خود پایان داد
 


برای دریافت سود معقول به ما بپیوندید
ما در گروه تلگرام به شما میگوییم وارد کدام سهم شوید

برای پیوستن به گروه ما با شماره 09193398873 تماس بگیرید 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باسلام ما به دلیل تغییر ادرس سایت از ابتدای سال 96 در این وبلاگ مطلب گذاشتیم اما سابقه اغاز کار سایت ما به سال 90 بازمیگردد به جرات میگویم ما یکی از بی حاشیه ترین سایت های بورسی هستیم که با توجه به روند سهام مستعد رشد را تحلیل و بررسی میکنیم :) ما یک گروه تلگرامی برای کاربران ویژه خود با هرینه ماهانه 50 تومان تشکیل داده ایم که این گروه هم از اولین گروه های تلگرامی فعال در بورس میباشید و در ساعات بازار بصورت آنلاین در یک ارتباط دو طرفه (کانال نیست) با کاربر سهام مستعد رشد تحلیل و معرفی میشود برای پیوستن به گروه تلگرامی ما با شماره 09351307055 در تلگرام تماس داشته باشید- فاطمه رضایت-حسین قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1134
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 4,530
  • بازدید سال : 27,266
  • بازدید کلی : 564,595
  • کدهای اختصاصی
    http://s8.picofile.com/file/8319429626/300_250_gif.mp4.html