loading...
خبر صبحگاهی بازار
فاطمه رضایت-حسین قدیمی بازدید : 426 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

درج شنیده ها به معنای تایید انها نیست



خکاوه

فایناس ۱۰۰ میلیون دلاری از خط اعتباری

بانک سوئدی دریافت شد/شرکت ولوو به همراهی رویال بانک سوئد

۱۰۰ میلیون دلار فایناس برای شریک خود در ایران شرکت سایپا دیزل دریافت کرد


خاور و خکاوه

از برخی منابع دست اندرکار شنیده شده است به زودی افزایش سرمایه سنگین  از اورده نقدی برای دو خودروساز سنگین خکاوه و خاور بر روی کدال قرار می گیرد و این دو شرکت به دلیل مشارکت در طرح مصوب دولت برای  نوسازی ناوگان فرسوده  به سود عملیاتی خواهند رسید.

 لکما

 شنیده های از داخل شرکت  حاکی از عقد قرارداد اصلاح و توسعه شبکه  مخابراتی نجف تا کربلا با مشارکت یک شرکت هندی به ارزش ٥٠٠ میلیارد تومان میباشد 

خساپا
نماد خساپا فردا برای تعدیل  مثبت بسته می شود

فولاژ

قديريان مديرعامل شركت فولاد آلياژى ايران از برنامه ريزى براى توليد ٤٥٠ هزار تن محصول در سال ٩٦ خبر داد و اظهار كرد كه طبق برنامه ريزى انجام شده اميدواريم امسال به ركورد ١٠٠ هزار تن صادرات دست پيدا كنيم .

غدير

طى روز هاى گذشته شاهد افتتاح بزرگترين نيروگاه خورشيدى توسط سرمايه گذارى غدير با مشاركت سرمايه گذار اروپايى به صورت EPC و همچنين فاينانس خارجى صورت گرفت كه طى ٧ ماه به اجرا رسيد .


فلامی

بلوکی 6.1 درصدی  فلامی توسط  ونیکی به قیمت پایه 4500 ریال در 18 اردیبهشت عرضه میشود

فخوز

معاون شرکت فولاد خوزستان گفت: پارسال یک‌میلیون و 900 هزار تن صادرات فولاد این واحد تولیدی به بازارهای آسیا، آفریقا و آمریکا راه یافت. «بهمن تجلی‌زاده» افزود: 41 درصد صادرات فولاد خوزستان راهی بازار کشورهای مشترک‌المنافع (سی.آی.اس) شد، 40 درصد نیز به جنوب شرق آسیا و 10 درصد به آمریکای جنوبی رسید و بقیه در شمال آفریقا و کانادا عرضه شد. معاون فروش و بازاریابی فولاد خوزستان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها، ظرفیت این واحد تولیدی که سابقه صادراتی 25 ساله دارد، در افق 1404 خورشیدی ( 2025 میلادی) به 13 میلیون و 600 هزار تن می‌رسد

فولاد

نخستین طرح سرمایه گذاری خارجی در صنایع معدنی (حوزه فولاد) با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو افتتاح شد. محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن گفت: پس از برجام، 5.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت و معدن شروع شده و امیدواریم این همکاری ها با جهان گسترش یابد. 

شپدیس

روابط عمومی شرکت پتروشیمی پردیس با انتشار اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد: شامگاه دوشنبه (1396.02.11) در ساعت 22.07 واحد اوره فاز یک این مجتمع پتروشیمی دچار نشتی شد که بلافاصله واحدهای ایمنی و آتش نشانی این شرکت و شرکت های همجوار (پتروشیمی های پارس، زاگرس، جم و آریاساسول) و همچنین مدیریت ارشد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد وارد عمل شده و عملیات کنترل و مهار نشتی آغاز شد. روابط عمومی شرکت پتروشیمی پردیس اعلام می دارد، واحد اوره فاز یک این مجتمع پتروشیمی در 24 ساعت آینده در مدار تولید قرار خواهد گرفت.

بیمه
نشست جدی رئیس کل بیمه مرکزی با ایران خودرو برای تعیین تکلیف بدهی زیاد آن به صنعت بیمه/امروز رئیس کل بیمه مرکزی با مدیران ارشدگروه صنعتی ایران خود نشستی جدی خواهد داشت که محوریت آن تعیین تکلیف بدهی این شرکت خودروساز به صنعت بیمه و همچنین صدورمجدد بیمه نامه شخص ثالث خواهد بود.ازقرارمعلوم، همه شرکت های بیمه ای منهای بیمه دولتی ایران، از 21 اسفند ماه سال قبل از صدور بیمه نامه شخص ثالث خودروهای صفر کیلومتر ایران خودرو منع شده اند.گفته می شود که تا اینجای کار، میزان طلب شرکت های فعال در صنعت بیمه،بابت صدور بیمه نامه شخص ثالث از ایران خودرو و سایپا بیش از 100 میلیارد تومان بوده است.برپایه شنیده ها،رئیس کل بیمه مرکزی درجلسه امروز خود، به شدت نسبت به رفتارعجیب برخی از شرکت های بیمه ای طلبکار ازصنعت خودروسازی انتقاد کرده وخواستار آن شده که تا نسبت به رعایت قوانین، توجه جدی تری  از خود نشان دهند. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باسلام ما به دلیل تغییر ادرس سایت از ابتدای سال 96 در این وبلاگ مطلب گذاشتیم اما سابقه اغاز کار سایت ما به سال 90 بازمیگردد به جرات میگویم ما یکی از بی حاشیه ترین سایت های بورسی هستیم که با توجه به روند سهام مستعد رشد را تحلیل و بررسی میکنیم :) ما یک گروه تلگرامی برای کاربران ویژه خود با هرینه ماهانه 50 تومان تشکیل داده ایم که این گروه هم از اولین گروه های تلگرامی فعال در بورس میباشید و در ساعات بازار بصورت آنلاین در یک ارتباط دو طرفه (کانال نیست) با کاربر سهام مستعد رشد تحلیل و معرفی میشود برای پیوستن به گروه تلگرامی ما با شماره 09351307055 در تلگرام تماس داشته باشید- فاطمه رضایت-حسین قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1134
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 211
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 526
  • بازدید ماه : 1,656
  • بازدید سال : 24,392
  • بازدید کلی : 561,721
  • کدهای اختصاصی
    http://s8.picofile.com/file/8319429626/300_250_gif.mp4.html