loading...
خبر صبحگاهی بازار
فاطمه رضایت-حسین قدیمی بازدید : 253 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

سلام صبح دوستان بخیر وشادی

8:30
 در روزهای اخیر با افت نسبی شاخص دلار، برخی از کالاها در بازارهای جهانی دوباره صعودی شدند. در این میان می‌توان به بازار سرب و روی جهانی اشاره کرد. قیمت هر تن روی در بازارهای جهانی به دو هزار و 646 دلار رسید. همین موضع باعث شد سهام شرکت‌های تولید‌کننده روی و سرب در روز گذشته به صف خرید برسد. با این وجود شرکت‌های وابسته به سایر فلزات اساسی از قبیل مس و فولاد درجا زدند. علاوه بر حساسیتی که بازار روی قیمت‌های جهانی نشان می‌دهد، این روزها شرکت‌هایی که در مجامع خود سود نقدی بالایی تقسیم می‌کنند مورد توجه فعالان بازار قرار گرفته‌اند. به ویژه شرکت‌هایی که سود نقدی سهامداران حقیقی را زودتر پرداخت می‌کنند. پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری احتمالا فعالان بازار با حساسیت بیشتری به این قبیل مسائل توجه خواهند کرد، بنابراین برخی بورس‌بازان از همین حالا خریدهای شب مجمعی خود را آغاز کرده‌اند.


8:35وعده افزایش یارانه نقدی این روزها ابزار جذابی برای گرم شدن بازار رقابت نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شده است. اظهارات اخیر برخی کاندیداها در مورد افزایش یارانه نقدی در حالی اتفاق می‌افتد که با کاهش درآمدهای نفتی در سال‌های اخیر، دولت در پرداخت هزینه‌های جاری خود هم با مشکلات متعددی مواجه بود.

8:37 کیسون: پيرو اطلاعيه شماره 62115/5/96 مورخ 12/02/1396 اين شرکت در خصوص موضوع درج نماد معاملاتي شرکت کيسون در بازار دوم فرابورس ايران، به اطلاع مي رساند موضوع مذکور در جلسه مورخ 12/02/1396 هيات محترم پذيرش فرابورس مطرح شده و با توجه به عدم تکميل اقدامات تکليفي مقرر شده توسط هيات، پذيرش شرکت مذکور لغو گرديد. 

 8:40 وساپا در منفی ها محدوده ۹۷ تا ۹۳ مطلوب ارزیابی میشه

8:45
صف های خرید در مزحله پیش گشایش

فنوال 58.7 میلیون سهم

چنوپا 14.8 میلیون سهم

کماسه 12.2 میلیون سهم

وآتی 9.3 میلیون سهم

قجام 6.4  میلیون سهم

8:46
صف های فروش

کیسون 11.8 میلیون سهم

کترام 6.3 میلیون سهم

سیلام 370 هزار سهم

سمازن 280 هزار سهم

وکار 236 هزار سهم 

 8:50
عصر ایران- اولین محصول ایران خودرو و پژو فرانسه (ایکاپ) امروز به صورت رسمی رونمایی می شود

9:00معوقات تسهیلات بانکی تا 6 درصد کاهش یافته است/ مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: معوقات بانکی تا چند سال پیش حدود 18 درصد بود که در حال حاضر به 6 درصد رسیده است و این روند باید ادامه یابد.

9:15 غشهداب را در منفی از دست ندهید

 
9:30از برخی منابع دست اندرکار شنیده شده است به زودی افزایش سرمایه سنگین  از اورده نقدی برای دو خودروساز سنگین خکاوه و خاور بر روی کدال قرار می گیرد و این دو شرکت به دلیل مشارکت در طرح مصوب دولت برای  نوسازی ناوگان فرسوده  به سود عملیاتی خواهند رسید. 

 
9:33نماد حریل در گروه حمل و نقل با ادامه حمایت ها و خرید حقوقی ها، صف خرید شد این در حالیست که سایر هم گروهی ها با معاملاتی متعادل همراه می باشند. 

 9:40 نماد معاملاتي شركت هلدينگ توسعه معادن و صنايع معدني خاورميانه (ميدكو1) جهت برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام در روز يکشنبه مورخ 17/02/1396 در پايان معاملات امروز چهارشنبه مورخ 13/02/1396 متوقف مي گردد. 

9:45در گروه انبوه سازی با صف خرید شدن نمادهای کرمان ، وساخت هم اکنون شاهد بازگشت دیگر نمادهای این گروه به درصدهای مثبت هستیم . در گروه سیمانی نیز نمادهای سدور و سفانو صف خرید را تجربه می کنند . 

9:50در گروه های لیزنیگی ، بانکی و سرمایه گذاریها هم در کنار معاملات مثبت نمادهای ولیز ، وپست ، حکمت ، وانصار ، وتوصا ، وبوعلی ، ملت ، وبیمه ، ونیکی ، وصنعت ، وسبحان صف خرید حدودا 33 میلیونی نماد واتی را نظاره گر هستیم . 

 
9:55مصوبات جدید مسکنی شورای پول و اعتبار؛ قدرت خرید مسکن افزایش می‌یابد/افزایش تسهیلات خرید مسکن شهر تهران به 1000میلیون ریال 

10:00 تیراژ ساخت‌و‌سازهای متکی به وام بانکی در سال گذشته در ۶ استان کشور که کمترین تعداد خانه خالی در آنها وجود دارد، بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت. / دماسنج بانکی بازار سرمایه‌گذاری ساختمانی در کشور، ضمن آنکه «آستانه پایان رکود سراسری در ساخت و ساز» را نشان می‌دهد، از «تحرک موضعی» در بازار آپارتمان‌سازی مجموعه‌ای از استان‌ها حکایت دارد. 

10:10
 در پايان معاملات امروز نماد معاملاتي شركت سبحان دارو(دسبحان) جهت برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه به منظور تصويب صورتهاي مالي،حق تقدم شركت شيمي دارويي داروپخش(دشيميح) با توجه به پايان مهلت پذيره نويسي،متوقف خواهند شد. 

10:30در پی خبر افزایش تسهیلات خرید مسکن گروه ساختمانی با نوسانات مثبت همراه شد و نمادهای وساخت و ثنوسا به صف خرید رسیدند 

10:40شوراي پول و اعتبار در راستای کمک به رونق تولید و اشتغال درجامعه و به منظور تقویت تامين مالي بخش مسکن و افزایش قدرت خريد مسکن با افزايش سقف تسهيلات بدون سپرده به زوجين موافقت کرد/اقتصاد آنلاین  

10:50
بهپاک: معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی دستورالعمل جدید واردات دانه‌های روغنی به ازای خرید داخلی را به شرکت بازرگانی دولتی ابلاغ کرد که به ازای خرید هر کیلو دانه روغنی داخلی ۸۰ کیلو مجوز واردات معاف از تعرفه داده می‌شود.گفتنی است بهپاک سال گذشته بیش از 340 میلیارد تومام معادل 88 درصد بهای تمام شده تولیدش را اقدام به واردات دانه های روغنی  و الباقی  را داخلی خرید  نمود که با توجه به مصوبه اخیر میتوان گفت میتوان شاهد کاهش بهای تمام شده و بهبود نسبت های سود آوری بود/گفتنی است طبق آخرین مصوبه در سال گذشته به ازای خرید هرکیلو دانه داخلی، مجوز واردات 26 کیلوگرم دانه روغنی خارجی معاف از تعرفه داده می شد که ظاهراً امسال این رقم به 80 کیلوگرم رسیده است.

11:00مدیرعامل شرکت بورس انرژی خبر داد:افزایش 50درصدی حجم و ارزش معاملات فرآورده‎های نفتی در بورس انرژی 

 11:05
خوشبینی به تمدید توافق کاهش تولید مانع کاهش قیمت نفت اوپک شد/بر اساس محاسبات دبیرخانه اوپک که بعد از ظهر دیروز (سه شنبه) اعلام شد، بهای سبد نفت این سازمان در نخستین روز ماه مه تقریبا ثابت بود و تغییر چندانی نسبت به روز پیش از آن نداشت. بنا به اعلام سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، بهای نفت این سازمان در نخستین روز ماه مه تنها با 6 سنت کاهش نسبت به روز پیش از آن به 49 دلار و 26 سنت رسید. 

11:06خودرویی ها و قطعه سازها نیز تا این لحظه دادوستد متعادل منفی را پشت سرگذاشته اند ، در این بین معاملات مثبت در برخی نمادها همچون خمحرکه ، خریخت ، خکاوه ، خگستر و حق تقدم خاذین را همچنان نظاره گر هستیم . 

11:10
 کارشناس ارشد بازار تشریح کرد؛ افزایش سرمایه چگونه به کمک بانک ها می رود؟اگر افزایش سرمایه سرمایه از محل فروش دارایی ها انجام ‌شود به نوعی مانند آورده نقدی خواهد بود. اما اگر از محل سود انباشته افزایش سرمایه انجام شود با وجود اینکه سرمایه و سرمایه پایه را افزایش می دهد اما جریان نقد عملیاتی برای بانک ها ایجاد نمی کند. 

11:11
درآمد حاصل از سرمایه گذاری شرکت پیش از کسورات ١۶٢٧۵ میلیارد ریال است که حدود ٩% از درآمد تاپیکو از محل این پالایشگاه و به میزان ١۵٠٠ میلیارد ریال تامین می شود. رسیدن به ٣٠٠ تومان برای هر سهم در سال مالی ٩۶ می تواند درآمد نقدی (DPS) حاصل از این شرکت را نیز افزایش دهد. 

11:19
صندوق بین المللی پول: ایران رکورددار رشد نقدینگی در خاورمیانه شد 

11:20شاخص کل 80،017

واحد مثبت 75

ارزش بازار  3،313،384 میلیارد ریال

ارزش معاملات 1235 میلیارد ریال

حجم معاملات 462 میلیون سهم

نمادهای تاثیر گذار در شاخص

رانفور 78 واحد مثبت

رمپنا 24 واحد منفی

وبملت 21 واحد منفی

آپ 20 واحد مثبت

فارس 14 واحد منفی

فولاژ 12 واحد مثبت

واتی 12 واحد مثبت

11:22 بیشترین حجم معاملات 

شلردح 50 میلیون سهم

ذوب 28.3 میلیون سهم

خپارس 25.1 میلیون سهم 

حریل 21.7 میلیون سهم

وصنا 21.4 میلیون سهم 

 11:32
گروه های شیمیایی، پالایشگاهی و روانکارها پس از شروعی متعادل، اکثرا با افزایش عرضه ها، عقب نشینی خریدران و نمایان شدن نوسانات منفی مواجه می باشند و تنها نماد شکلر که صف خرید بوده و نمادهای شکربن، شیران، شفارس و شفن که از اقبال بیشتری برخوردار می باشند، همچنان مثبت دنبال می شوند.

11:33
 نماد معاملاتي شركت رادياتور ايران(ختور) با توجه به لغو آگهي دعوت به مجمع عمومي فوق العاده ،با محدوديت نوسان قيمت آماده انجام معامله مي باشد. 

11:44علیرغم منفی بودن گروه های بزرگ بازار، به جز نماد قشکر که صف خرید و نماد قپیرا که مثبت می باشد، سایر نمادهای گروه قندی با معاملاتی منفی دنبال می شوند این در حالی می باشد که شرکت قند قزوین طی اصلاحیه ای، پیش بینی سود را با افزایش 47 درصد افزایش نسبت به پیش بینی قبلی اعلام کرد تا از بهبود شرایط بنیادی صنعت قند و شکر در سال جاری بیش از پیش رونمایی نماید. 

11:46
وگردش:اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 1396/09/30 (حسابرسی شده)   به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از بانک گردشگری طی نامه شماره مورخ 1396/02/13 پیش بینی درآمد هر سهم برای سال منتهی به 1396/09/30 با سرمایه 6,000,000 میلیون ریال مبلغ 43 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.بدون تغییر نسبت به اولین پیش بینی حسابرسی نشده 

11:55
فروس :پیش بینی سود سال مالی 1395 را با افزایش 17 درصدی از 83 به 97 ریال و سود سال 1396 را نیز 161 ریال اعلام کرد/پیش بینی کاهش بهای تمام شده  ،هزینه مالی و فروش دارایی ثابت از مهمترین عوامل پیش بینی شرکت از رشد سود سال 1396 می باشد 

12:00
مدیر عامل بورس کالا تشریح کرد: بورس کالا مانع دامپینگ تولید کنندگان ایرانی در بازارهای جهانی می شود 

12:10
خوشبینی به تمدید توافق کاهش تولید مانع کاهش قیمت نفت اوپک شد

بر اساس محاسبات دبیرخانه اوپک که بعد از ظهر دیروز (سه شنبه) اعلام شد، بهای سبد نفت این سازمان در نخستین روز ماه مه تقریبا ثابت بود و تغییر چندانی نسبت به روز پیش از آن نداشت. بنا به اعلام سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، بهای نفت این سازمان در نخستین روز ماه مه تنها با 6 سنت کاهش نسبت به روز پیش از آن به 49 دلار و 26 سنت رسید. 

12:20
 بورس تهران در دو ماه گذشته شاهد سیطره فضای رونق معاملاتی و ورود نقدینگی تازه بود. با وجود فراهم بودن شرایط برای برخی اقدامات مناسب ازسوی سازمان بورس، مسوولان از فرصت‌های موجود در این فضا استفاده نکردند. نبود عرضه‌های اولیه، باقی ماندن سهام شناور آزاد شرکت‌ها در سطوح قبلی، عدم تسهیل روند افزایش سرمایه و همچنین ادامه توقف‌های طولانی‌مدت نمادها و بلوک‌زنی در زمان اصلاح قیمتی، فرصت‌سوزی‌هایی از سوی مقام ناظر به‌شمار می‌رود که مانع حرکت بورس به سمت بازاری پویا و با عمق بیشتر شده است. 

12:25در گروه چاپ و محصولات کاغذی نمادهای چکاوه و چافست همچنان با صف خرید، نماد چکاپا مثبت و پرتقاضا و نماد چکارن با صف فروش دنبال می شود. 

12:27 غفارس با رشد 15 درصدی در قیمت 775 تومان بازگشایی شد

12:30بازار امروز با رشد 27 واحدی به کارخود پایان داد 


اکثر نمادهای معرفی شده ما با بازدهی قابل قبولی طبق تحلیل پیش میروند/ما این نمادها و تحلیل ها را در گروه ویژه تلگرامی با هرینه ماهانه 50 هزار تومان تقدیم حضورتان مینمائیم

برای پیوستن به گروه ویژه  تلگرامی ما با شماره 09193398873 در تلگرام در ارتباط باشید 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باسلام ما به دلیل تغییر ادرس سایت از ابتدای سال 96 در این وبلاگ مطلب گذاشتیم اما سابقه اغاز کار سایت ما به سال 90 بازمیگردد به جرات میگویم ما یکی از بی حاشیه ترین سایت های بورسی هستیم که با توجه به روند سهام مستعد رشد را تحلیل و بررسی میکنیم :) ما یک گروه تلگرامی برای کاربران ویژه خود با هرینه ماهانه 50 تومان تشکیل داده ایم که این گروه هم از اولین گروه های تلگرامی فعال در بورس میباشید و در ساعات بازار بصورت آنلاین در یک ارتباط دو طرفه (کانال نیست) با کاربر سهام مستعد رشد تحلیل و معرفی میشود برای پیوستن به گروه تلگرامی ما با شماره 09351307055 در تلگرام تماس داشته باشید- فاطمه رضایت-حسین قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1134
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 4,434
  • بازدید سال : 27,170
  • بازدید کلی : 564,499
  • کدهای اختصاصی
    http://s8.picofile.com/file/8319429626/300_250_gif.mp4.html